کد خبر: ۹۳۱۹۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳

پزشکیان: با هیچکس دعوا نداریم

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه باید به توانمندان کشور با هر سلیقه و هر جنسیتی احترام بگذاریم، اظهار کرد: ما با هیچکس دعوا نداریم؛ هر شخصی در این مملکت برای عزت و سربلندی این کشور تلاش کند، با دولت است حتی اگر به ما ناسزا بگوید.
پزشکیان: با هیچکس دعوا نداریم
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود پزشکیان در آیین تکریم و معارفه وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما باید برترین و الگو باشیم، اظهار کرد: این نگاه تمام نخواهد شد، چون با آن زندگی می‌کنیم.

وقتی قرار است الگو باشیم، روند فعلی پذیرفتنی نخواهد بود.

وی افزود: اگر قرار است بهترین باشیم، باید محصولاتی بسازیم که قدرت رقابت با محصولات خارجی را داشته باشد. به عنوان یک ایرانی دوست دارم بهترین شهر‌ها و راه‌ها را داشته باشیم.

انسان از زمانی که متولد می‌شود به دنبال بی‌نهایت و بهترین‌شدن است؛ باید تا زمانی که زنده‌ایم راه را درست طی کنیم و آن را فراموش نکنیم.

رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه باید بدانیم می‌خواهیم چه کار کنیم و باید توان و امکانات خود را بسنجیم و از آن اطلاع داشته باشیم، تصریح کرد: باید برای پیشرفت، تعادل بین منابع، نیرو‌ها و مصارف را برقرار کنیم؛ تهران توان ادامه زندگی را ندارد؛ با شرایط فعلی ادامه زندگی در تهران غیرممکن است. آب تهران از کجا تامین می‌شود؟ منابع تهران از کجا می‌آید؟ قطعا با این شرایط از طبیعت، سیلی خواهیم خورد.

پزشکیان با بیان اینکه همه دولت‌ها متعلق به همین نظام هستند، یادآور شد: باید به توانمندان کشور با هر سلیقه و هر جنسیتی احترام بگذاریم. در برخی موارد، دولتی روی کار می‌آید و اعلام می‌کند که همه مدیران گذشته فاسد هستند و باید بروند؛ این کار درست و شدنی نیست. ما با هیچکس دعوا نداریم؛ با همه ایرانیان که برای ایران تلاش کنند، دوست هستیم و از آن‌ها پشتیبانی خواهیم کرد.

وی گفت: هر شخصی در این مملکت برای عزت و سربلندی این کشور تلاش کند، با دولت است حتی اگر به ما ناسزا بگوید. اگر با هم وفاق داشته باشیم و به نخبگان و دانشمندان کشور احترام بگذاریم رو به جلو خواهیم رفت. هر شخصی برای این مملکت کار کند، باید حمایت شود. باید به او اجازه بدهیم تا خلاقیت و نوآوری خودش را برای پیشرفت کشور به کار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین