کد خبر: ۹۳۱۹۷۶
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸

جزئیات آتش‌سوزی تانکر‌های سوخت‌رسان در مرز پرویزخان عراق

مدیر گمرک پرویزخان در خصوص آخرین جزئیات آتش‌سوزی در این مرز، گفت: ۱۴ تانکر سوخت‌رسانی عراقی در این حادثه در خاک عراق دچار حریق شده و متأسفانه یک عراقی هم فوت کرده است.
جزئیات آتش‌سوزی تانکر‌های سوخت‌رسان در مرز پرویزخان عراق
آفتاب‌‌نیوز :

رضا قربانی، مدیر گمرک پرویزخان پنجم شهریورماه در رابطه با آتش‌سوزی تانکر‌های سوخت در پرویزخان، اظهار کرد: عصر امروز یک دستگاه تانکر سوخت‌رسان عراقی در خاک عراق دچار حریق می‌شود که به علت اقدام دیرهنگام، آتش به دیگر دستگاه‌های سوخت‌رسانی سرایت می‌کند.

وی ادامه داد: به دنبال گسترش آتش‌سوزی تانکر‌های سوخت‌رسان، طرف عراقی از طرف ایرانی برای کمک‌رسانی به ۳۰۰ دستگاه سوخت‌رسانی دیگر و کاهش دامنه آتش‌سوزی درخواست کمک کردند.

مدیر گمرک پرویزخان افزود: کارکنان گمرک پرویزخان درب گمرک را باز و تانکر‌های سوخت‌رسان را از محوطه خارج کردند، هم‌اکنون در پارکینگ‌های منتهی به مرز پرویزخان استقرار و ساماندهی داده شده‌اند تا فردا تشریفات آن انجام شود.

وی با اشاره به مهار این آتش‌سوزی، تصریح کرد: ۱۴ تانکر سوخت‌رسانی عراقی در این حادثه در خاک عراق دچار حریق شده و متاسفانه یک عراقی هم فوت کرده است.

قربانی تصریح کرد: آتش‌سوزی حال حاضر از بقایی این ۱۴ دستگاه است که در حال سوختن هستند؛ دیگر خطری وجود ندارد و آتش‌نشانان هم در محل مستقر هستند.

محمد نجفی، فرماندار قصرشیرین در این رابطه به خبرنگار فارس، گفت: به برکت اربعین، خودرو‌های آتش‌نشانی مستقر در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی سریعا به محل حادثه، مرز پرویزخان اعزام شدند.

فرماندار قصرشیرین از مهار آتش‌سوزی در مرز پرویزخان خبر داد و افزود: آتش‌نشانان سه شهرستان سرپل‌ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین با حضور در مرز پرویزخان در حالت آماده‌باش هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین