کد خبر: ۹۳۲۰۵۳
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
مخستین دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر انقلاب

رهبر انقلاب: برخی وزرا را تأیید و برخی را هم تأکید کردم، تعداد زیادی را هم نمی‌شناختم

رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب: برخی وزرا را تأیید و برخی را هم تأکید کردم، تعداد زیادی را هم نمی‌شناختم
آفتاب‌‌نیوز :

امروز و همزمان با هفته دولت، مسعود پزشکیان رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

این دیدار، نخستین دیدار دولت چهاردهم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی است.

رهبر انقلاب: برخی وزرا را تأیید و برخی را هم تأکید کردم، تعداد زیادی را هم نمی‌شناختم

گزیده‌ای از سخنان رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

آقای رئیس‌جمهور در این زمینه خیلی پرکار و با تلاش وارد شدند، برای انتخاب وزیرانی که باید با ایشان همکاری کنند، با بنده هم مشورت کردند و من خب بعضی از افرادی که تعدادی را که می‌شناختم یا صلاحیت آن‌ها از طُرق مورد وثوق به ما رسیده بود، این‌ها را تأیید کردم بعضی‌ها را هم تأکید کردم تعداد بیشتری را هم نمی‌شناختم، گفتم نظری نسبت به آن‌ها ندارم خب، بحمدالله ایشان توانستد انتخاب را انجام دهند و مجلس را هم قانع کنند و این موفقیت بزرگی بود و خدا را سپاس می‌گوییم.

شاخص‌های انتخاب همکاران برای دولت چیست؟

انتخاب همکار، بالاخره شما همکارانی انتخاب می‌کنید، بنده توصیه‌ام این است که از همکاران دارای این خصوصیات بیشتر استفاده کنید. جوان، مؤمن، انقلابی، متعهد، برانگیزه، این‌ها هستند که می‌توانند به شما کمک کنند. ما در بخش‌های مختلف علمی و تحقیقاتی مثل بخش‌های هسته‌ای، نانو، سلول‌های بنیادین، بخش‌های گوناگونی که جزو گره‌های بزرگ علمی و تحقیقاتی در دنیا بوده است، از این جوان‌ها استفاده کردیم و پیش رفتیم، پیشرفت‌های بزرگ انجام شده است.

از این جوان‌ها استفاده کنید، گره‌هایی را باز می‎‌کنند. ضمنا شما وقتی که جوان‌ها را آوردید، در رده‌های گوناکون مدیریتی از پایین گذاشتید، یک نسلی از مدیران پرانگیره برای فردا تربیت کرده‌اید، یعنی وقتی شما جوان‌ها را در تشکیلات خودتان آوردید، این‌ها تجربه پیدا می‌کنند، برای فردا یک نسل برجسته، مدیر پرانگیره‌ای شما تولید کرده‌اید، به نظر من این چیز خیلی با ارزشی است، با آقای رئیس‌جمهور هم که صحبت می‌کردیم، همین موضوع مطرح شد، اگر چنانچه ایشان بتوانند ۱۰۰ جوان مؤمن، پرانگیزه، انقلابی و متعهد را آماده کنند و آخر دولتشان همین صد جوان را تحویل کشور دهند، به نظر من کار بسیار بزرگی انجام داده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین