کد خبر: ۹۳۲۰۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱

افزایش شمار شهدای غزه به ۴۰۴۷۶ نفر

رژیم صهیونیستی ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۳ کشتار علیه مردم غزه شد که ۴۱ شهید و ۱۱۳ زخمی بر جای گذاشت. آمار قربانیان جنگ غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۴۰ هزار و ۴۷۶ شهید و ۹۳ هزار و ۶۴۷ زخمی رسید.
افزایش شمار شهدای غزه به ۴۰۴۷۶ نفر
آفتاب‌‌نیوز :

با تداوم جنایات صهیونیست‌ها، وزارت بهداشت غزه آمار قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را اعلام کرد.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۳ کشتار علیه مردم غزه شد که ۴۱ شهید و ۱۱۳ زخمی بر جای گذاشت.

براساس گزارش خبرگزاری سما، این وزارتخانه تأکید کرد آمار قربانیان جنگ غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۴۰ هزار و ۴۷۶ شهید و ۹۳ هزار و ۶۴۷ زخمی رسید.

پیش از این مدیرکل وزارت بهداشت غزه به المیادین گفت در صورت ادامه ممانعت اشغالگران از ورود سوخت، بیمارستان‌های شهر غزه و شمال نوار غزه ممکن است ظرف ۴۸ ساعت از کار بیفتند و فعالیت‌شان متوقف شود.

از هفتم اکتبر، اشغالگران جنگی را آغاز کرده‌اند که مناطق وسیعی از نوار غزه را ویران، اکثر جمعیت حدود ۲.۳ میلیون نفری آن را آواره کرده و منجر به گسترش گرسنگی و بیماری و شهادت بیش از ۴۰ هزار نفر شده است که اکثر آن‌ها زنان و کودکان هستند. قطعنامه‌های شورای امنیت برای توقف جنگ و احکام دیوان بین المللی دادگستری برای ممانعت از نسل‌کشی در غزه نیز این رژیم را از ادامه جنایت‌های خود علیه مردم غزه بازنداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین