کد خبر: ۹۳۲۲۰۵
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰

عارف: پیش فروش خودرو باید جمع شود

معاون اول رئیس جمهور به بهبود وضعیت بازار خودرو و افزایش تولید با کیفیت تاکید و خاطر نشان کرد: با وعده‌ها و پیش فروش هایی که می کنیم مردم را سر کار می گذاریم و باید پیش فروش خودرو جمع شود.
عارف: پیش فروش خودرو باید جمع شود
آفتاب‌‌نیوز :

محمد رضا عارف روز سه شنبه ششم شهریور ۱۴۰۳ در مراسم تکریم و معارفه وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: متاسفانه کمک‌هایی که طی سه دهه گذشته و بخصوص از دهه ۷۰ به بعد به صنعت خودرو شده، ظلم در حق این صنعت بوده است.

وی اظهار داشت: خودروسازان وعده‌هایی دادند دولت‌ها هم همکاری کردند، نتیجه آن ارتقای کیفیت نشد و حفظ وضعیت موجود و مسائلی که با آن مواجه هستیم.

عارف به بهبود وضعیت بازار خودرو و افزایش تولید با کیفیت تاکید و خاطر نشان کرد: با وعده‌هایی که می‌دهیم و پیش فروش‌هایی که می‌کنیم مردم را سر کار می‌گذاریم، باید جمع بشود باید خودرو خوب چه داخلی چه لازم باشد از طریق واردات خودرو مورد نیاز مردم را تامین کنیم.

معاون اول رئیس جمهور افزود: امروز با پیش خرید‌ها طرف مصرف کننده نیست می‌خواهد در این زمینه سرمایه گذاری کند خیلی بد است که همه چیز را در این چرخه قرار دهیم برخی زمینه‌های دیگری که سودآوری نیست سرمایه به این سمت می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین