کد خبر: ۹۳۲۲۶۱
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

دلیل اصلی عدم انتقال قلی‌زاده از لهستان به پرسپولیس

علی قلی‌زاده به دلیل عملکرد بهبودیافته‌اش در هفته‌های اخیر و تصمیم سرمربی لخ پوزنان، از انتقال به پرسپولیس بازماند و همچنان در تیم لهستانی باقی ماند.
دلیل اصلی عدم انتقال قلی‌زاده از لهستان به پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

سایت «Transfery» در گزارشی به جزئیات عدم انتقال علی قلی‌زاده، بازیکن ایرانی لخ پوزنان، به پرسپولیس پرداخته است. قلی‌زاده که تابستان ۲۰۲۳ با مبلغ ۱.۸ میلیون یورو از رویال شارلوا به لخ پوزنان پیوست، گران‌ترین انتقال تاریخ لیگ برتر لهستان را به نام خود ثبت کرد. این انتقال بزرگ همراه با انتظارات بالایی برای او بود، اما فصل نخست حضورش در لخ پوزنان به دلیل مصدومیت‌های پیاپی و مشکلات جسمانی، نتوانست به موفقیت منجر شود و عملکرد او در حد انتظار نبود.

پس از شروع ناموفق قلی‌زاده، شایعاتی مبنی بر جدایی او و بازگشت به ایران برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شد. ظاهراً باشگاه پرسپولیس نیز علاقه‌مند به جذب این بازیکن بود و خود قلی‌زاده نیز تمایل داشت به این تیم بپیوندد. اما هفته‌های اخیر و بازگشت نسبی او به فرم مناسب، سرمربی لخ پوزنان، نیلز فردریکسن، را متقاعد کرد که او همچنان می‌تواند برای تیم مفید باشد.

در نتیجه، باشگاه لخ پوزنان تصمیم گرفت قلی‌زاده را در تیم حفظ کند و به او فرصت بیشتری برای اثبات خود بدهد. این تصمیم به معنای آن است که قلی‌زاده به رغم علاقه پرسپولیس و میل خود برای بازگشت به ایران، همچنان در لخ پوزنان باقی خواهد ماند و فصل جدید را در این تیم ادامه خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین