کد خبر: ۹۳۲۲۸۷
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

درویش تایید کرد: پرونده قلی‌زاده بسته شد

رضا درویش در مورد علت منتفی شدن حضور علی قلی‌زاده و همچنین ادامه نقل و انتقالات پرسپولیس صحبت کرد.
درویش تایید کرد: پرونده قلی‌زاده بسته شد
آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، در حاشیه برگزاری اولین مجمع این باشگاه با حضور کنسرسیوم بانکی، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: اولین جلسه مجمع با حضور سهامداران اصلی با حضور بانک‌ها به عنوان سهامداران عمده و اشخاص حقیقی برگزار شد. جلسه خوبی بود و این جلسه پیرامون انتخاب اعضای هیئت مدیره بود که هر کدام از این بانک‌ها اعضای حقوقی‌شان را انتخاب کردند و بناست طی ۱۵ روز آینده افراد حقیقی‌شان را هم معرفی کنند. مجمع دوم در مورد اصلاح اساسنامه بود که تصویب شد و اعضا نظر مثبت دادند و اصلاحات انجام شد.

*هواداران پرسپولیس رضایت چندانی از نقل و انتقالات ندارند و جذب علی قلی‌زاده و مهاجم مدنظر گاریدو منتفی شد.

آقای قلی‌زاده را همه متوجه شدند. ده روز گذشته از باشگاه ایشان اعلام شد که ما آماده انتقال ایشان هستیم. وقتی بنا شد جلسه نهایی را بگذاریم، گفتند بازی داریم و وقتی تمام شد انتقالش مشکلی ندارد، اما به یکباره معلوم نیست علتش چیست که منتفی شد. البته از داخل توسط چند باشگاه شیطنت‌هایی انجام شد و آفر‌های عجیب و غریب برایش فرستادند. روحیه ایشان خیلی خراب شد. همین دیشب با من تماس گرفت و گفت علاقه‌مندی‌ام را اعلام کردم، اما نمی‌دانم چرا اینجوری شد. دیشب آخرین بار اعلام کردند قصد انتقال او را ندارند.

*آیا بازیکن دیگری مدنظر دارید؟

کلا یک بازیکن می‌توانیم بگیریم. لیستمان فقط یک بازیکن می‌خواهد. یکی دو بازیکن ایرانی و دو بازیکن خارجی را آقای گاریدو معرفی کردند و از بین این‌ها یکی را انتخاب می‌کنیم.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین