کد خبر: ۹۳۲۳۳۰
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰

سعیدی‌فر: ناراحتم، چون استقلال را خانه خودم می‌دانستم!

دروازه‌بان جوان استقلال از ناراحتی‌اش بعد از فسخ بی اطلاع قراردادش توسط باشگاه استقلال می‌گوید.
سعیدی‌فر: ناراحتم، چون استقلال را خانه خودم می‌دانستم!
آفتاب‌‌نیوز :

دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی از فسخ یک طرفه باشگاه استقلال با چهار بازیکنش پرده داشت. در میان اسامی مطرح شده نام دروازه‌بان جوان استقلال نیز دیده میشد، سینا سعیدی‌فر، دروازه‌بان ۲۲ ساله استقلال که هفتمین سال حضور خودش را در جمع آبی‌ها پشت سر می‌گذاشت، اما با وجود قرار گرفتن در سهمیه زیر ۲۵ سال، جواد نکونام اعتقادی به حضور دوباره او در اردوی آبی‌ها نداشت و خیلی دیر در آستانه آغاز هفته سوم لیگ برتر، قرارداد او فسخ شد. به همین بهانه گفت و گوی مختصری با این بازیکن استقلال داشتیم که در ادامه خواهید خواند:

دوشنبه شب مشخص شد که قرادادات یک طرفه فسخ شده، از این ماجرا خبر داشتی؟

به هیچ عنوان. من با استقلال قراداد داشتم و در روز‌های اخیر آقای نکونام گفت دیگر نیازی به من ندارد، اما اینکه بخواهند قراردادم را یک طرفه فسخ کنند. خیر من هم فکر می‌کنم مثل سه بازیکن دیگر بی‌اطلاع بودم!

به نظر می‌رسد علاقه زیادی به ماندن در استقلال داشتی.

معلوم است. من فرزند این باشگاه هستم. بیش از ۷ سال است که در این باشگاه حضور دارم و از آقای فکری وقتی فقط ۱۷،۱۸ سال داشتم به تیم بزرگسالان اضافه شدم. در این سال‌ها هرگز نه درمورد مطالباتم صحبت کردم و نه ادعایی برای حضور در ترکیب اصلی داشتم. دو فصل گذشته نیاز شد در دو بازی مهم ازجمله مقابل تراکتور وارد زمین بشوم، من هم با تمام توانم برای تیمم به میدان رفتم.

انگار از برخوردی که با تو شده ناراحتی.

می‌دانید، وقتی خودت را متعلق به یک جایی می‌دانی، انتظار داری در خانه‌ات با تو رفتار بهتری داشته باشند نه اینکه قراردادت یک طرفه و بدون اطلاع فسخ شود. در دو فصل اخیر با وجود اضافه شدن گلر‌های جوان دیگر، هرگز اعتراضی نداشتم و امسال می‌خواستم فقط با حضورم در تمرینات و اردوی استقلال، خودم را بار دیگر ثابت کنم. فکر می‌کنم با توجه به سن و سالم، این فرصت را هم داشتم.

حالا، اما باید به فکر تیم دیگری باشی.

بله. پست دروازه‌بانی با تمام پست‌های دیگر متفاوت است. شما اگر بازی نکنی دیده نمی‌شوی، شاید من هم این سال‌ها باید به فکر بازی کردن می‌بودم، اما فکر می‌کردم در استقلال که خانه خودم است نوبت به من خواهد رسید. با تمام این اوصاف باز هم برای باشگاه محبوبم آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم امسال بتوانند هواداران استقلال را شاد کنند و فصل خوبی را پشت سر بگذارند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین