کد خبر: ۹۳۲۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶

کمیته انضباطی: بیرانوند بازیکن غیرمجاز نیست!

کمیته انضباطی اعلام کرد که دیدار تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان سه بر صفر نخواهد شد.
کمیته انضباطی: بیرانوند بازیکن غیرمجاز نیست!
آفتاب‌‌نیوز :

پس از دیدار مس رفسنجان - تراکتور که با پیروزی ۲-۰ شاگردان دراگان اسکوچیچ همراه بود، باشگاه میزبان شکایت خود با اتهام بازیکن غیرمجاز از تیم تبریزی انجام داد. مس رفسنجان اعتقاد داشت که فسخ علیرضا بیرانوند به صورت غیرقانونی انجام شده و به همین دلیل او بازیکن غیرمجاز است و نتیجه بازی باید تغییر کند.

با این حال اکنون کمیته انضباطی در رای مربوط به این پرونده اعلام کرده که «دلیلی بر غیرقانونی بودن فسخ صورت‌گرفته مابین بازیکن یاد شده باشگاه پرسپولیس» وجود نداشته، شکایت مس رفسنجان رد و نتیجه این پرونده به سود تراکتور اعلام شده است.

این در حالی است که مس رفسنجان امکان استیناف خواهی در این پرونده را خواهد داشت، اما کمیته انضباطی حکم برائت خود را برای علیرضا بیرانوند صادر کرده تا پیروزی ارزشمند تراکتور نیز در این بازی حفظ شود.

البته ابوالفضل حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی، در خصوص صدور رای فوق گفت: این رای مربوط شکایت باشگاه مس رفسنجان و در بازی هفته اول مقابل تراکتور است و ارتباطی به نتیجه پرونده مطروحه در کمیته وضعیت ندارد.

وی افزود: بر همین اساس اولا از سوی کمیته وضعیت تا زمان صدور رای از سوی کمیته انضباطی تصمیمی له یا علیه آقای بیرانوند اتخاذ نشده است، ثانیا نتیجه رای کمیته وضعیت هر چه که باشد عطف به ماسبق نخواهد شد.

به این ترتیب شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند با اتهام بازیکن غیرمجاز رد خواهد شد و این باشگاه امکان تغییر نتیجه بازی خود با تراکتور را نخواهد داشت و حتی در صورتی که کمیته تعیین وضعیت حکم به محرومیت بیرانوند بدهد، باز هم تغییری در نتیجه بازی‌هایی که بیرانوند قبل از صدور حکم انجام داده، ایجاد نخواهد شد.

این در حالی است که در مورد پرونده تشکیل شده در کمیته تعیین وضعیت، هنوز نتیجه کارشناسی به مدیران باشگاه پرسپولیس و تراکتور نرسیده و احتمالا نتیجه حکم بعد از فیفادی صادر خواهد شد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین