کد خبر: ۹۳۲۴۷۵
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰

جزئیات آتش‌سوزی بیمارستان «گلستان» کرمانشاه

مدیر بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: آتش‌سوزی تنها در یکی از اتاق‌های بیمارستان گلستان صورت گرفت و هیچ‌گونه آسیبی به اتاق‌های دیگر نرسیده است.
جزئیات آتش‌سوزی بیمارستان «گلستان» کرمانشاه
آفتاب‌‌نیوز :

 مسعود قلعه‌سفیدی، مدیر بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز هشتم شهریورماه دررابطه‌با حریق بامداد امروز در بیمارستان گلستان کرمانشاه، اظهار کرد: به دنبال حریق در یکی از اتاق‌های بیمارستان گلستان در ساعت ۳ و ۱۰ دقیقه بامداد امروز، تیم مدیریت بحران بیمارستان با همکاری آتش‌نشانی در همان دقایق اولیه موفق به اطفا حریق شدند.

وی ادامه داد: سریعاً با همکاری اورژانس پیش بیمارستانی بیماران بستری توسط آمبولانس‌ها به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شدند.

مدیر بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه با مدیریت صحیح تیم‌های اضطراری و بحران مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و مجموعه دانشگاه شرایط خوب برای بیماران و کارکنان لحاظ شد و کل بیماران و کارکنان در صحت و سلامت هستند.

وی یادآور شد: آتش‌سوزی تنها در یکی از اتاق‌ها صورت گرفت و هیچ‌گونه آسیبی به اتاق‌های دیگر نرسیده و علت آتش‌سوزی در دست بررسی است.

بر اساس گزارش، قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ساعاتی پیش در پی آتش‌سوزی در یکی از اتاق‌های بیمارستان گلستان از نزدیک این بیمارستان را مورد بازدید قرارداد.

در این بازدید روند انتقال مناسب بیماران و کارکنان به بیمارستان امام رضا (ع) بررسی و دستور لازم جهت ادامه درمان به‌موقع و صحیح بیماران بستری صادر شد.

همچنین با دستور رئیس دانشگاه تیم نظارتی جهت بررسی علت آتش‌سوزی تشکیل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین