کد خبر: ۹۳۲۷۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹

واکنش نویدکیا به اعتراض هواداران به انجام تمرینات تیم در تهران

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اعتراض هواداران به انجام تمرینات تیم در تهران، نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
واکنش نویدکیا به اعتراض هواداران به انجام تمرینات تیم در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار کرد: همانطور که دیروز گفتم بازی فوق‌العاده سخت و سنگینی بود. بازی را خیلی خوب شروع و سعی کردیم تا آنجا که شد گردش توپ خوبی داشته باشیم، ولی آلومینیوم ما را خوب آنالیز کرده بود و سعی داشت در نقاطی از زمین ما را پرس کنند. خیلی هم موفق بودند و توانستند در دقایقی از بازی توپ‌های زیادی را در آن نقاط از ما بگیرند.

او افزود: در این مورد در آینده باید مفصل برنامه‌ریزی کنیم تا چنین اتفاقاتی برایمان نیفتد. بازی فوق‌العاده جذابی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم. حریف هم موقعیت‌های خوبی در ضد حملات داشت.

سرمربی مس رفسنجان بیان کرد: تا جایی‌که می‌توانستیم سعی کردیم روی توپ‌های بلند حریف، توپ‌های سوم را مال خود کنیم. مقداری موفق بودیم و بعضی اوقات هم توپ را از دست می‌دادیم. با اینکه گل مساوی را خوردیم، واقعا حامد لک یک پنالتی فوق العاده را برایمان گرفت و به بازی برگشتیم. اگر آن توپ گل می‌شد با نوع سیستم دفاعی که آلومینیوم دارد کارمان سخت می‌شد. آن‌ها در این کار خیلی خوب هستند. فضا‌های بین هافبک و دفاع خودشان را خیلی خوب جمع می‌کنند. به خاطر همین مقابل آلومینیم گل زدن خیلی سخت است مخصوصا اگر بخواهیم از لایه‌های دفاعی این تیم با بازی منطقی عبور کنیم.

نویدکیا عنوان کرد: شاید بعضی از تیم‌ها در ضربات ایستگاهی بتوانند این کار را انجام بدهند، ولی با بازی‌سازی از عقب خیلی سخت است. اگر حامد آن توپ را نمی‌گرفت شاید مشکلات خیلی زیادی پیدا می‌کردیم. در نیمه دوم بازی خیلی خوبی ارائه دادیم و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. در هر دو نیمه باید بهتر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم. من این سبک را دوست دارم و دلم می‌خواهد همیشه چنین فوتبال هجومی را بازی کنیم. بعد از نتیجه ۲ بر یک به خاطر اینکه ۲ بازی گذشته را از دست داده بودیم، سعی کردیم عقب‌تر کار دفاعی کنیم و ریسک کمتری داشته باشیم. خوشبختانه موفق بودیم با اینکه یکی دو موقعیت بد هم به حریف دادیم. در نهایت روی ضدحملات موفق بودیم و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. خوشحالم بازی را بردیم و به هواداران تبریک می‌گویم. تا لحظه آخر تیم را تشویق کردند و امیدوارم در بازی‌های بعد هم خوشحالشان کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد اعتراض هواداران به انجام تمرینات تیم در تهران، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا جایی که بشود مدت زمان بیشتری تیم را برای تمرین به اینجا بیاورم. مقداری ناهماهنگی در کل شهر رفسنجان وجود دارد. به نظر می‌رسد اختلافاتی وجود دارد که گهگاهی به گوش من می‌رسد. با این سبک واقعا نمی‌توانیم تیم قابل احترامی برای آینده باشیم.

وی افزود: یک گلایه هم دارم. سال قبل سعی کردم در زمان‌هایی اینجا تمرین کنیم، ولی نمی‌آمدند تمرین تیم را ببینند. اگر واقعا تیمتان را دوست دارید لااقل ۴-۳ روزی که هستیم ۵۰ یا ۱۰۰ نفر بیایند. برای اینکه خودتان لذت ببرید و تیمتان را ببینید. وقتی اینجا هم تمرین می‌کنیم ۱۰ نفر نمی‌آیند پس چرا شعار می‌دهید که اینجا بیاییم؟ اگر تیم‌ها در شهر خودشان تمرین می‌کنند، هوادارنشان می‌روند، تشویق می‌کنند و به آن‌ها انرژی می‌دهند. سال گذشته ۴-۳ بار اینجا بودم، ولی ۱۰ نفر هم نمی‌آمدند. باز هم سعی می‌کنم تا جایی که بشود این کار را انجام بدهیم کما اینکه امسال بعد از بازی اول مقابل تراکتور با اینکه باخته بودیم، تیم را به اینجا آوردیم و با تیم جوانان هم بازی کردیم.

وی افزود: امشب دوباره همین است. می‌خواهم با تیم‌های پایه بازی کنیم تا هم از نظر روحی روانی بالا بیایند و هم بدانند که دیده می‌شوند. اگر بین آن‌ها فوتبالیستی باشد بتوانیم به تیم اضافه کنیم. یک دو بازیکن را در جوانان دیدم. بازیکنان بدی نبودند. سعی می‌کنیم دوباره آن‌ها را چک کنیم و بقیه را هم ببینیم که آیا واقعا استعداد این را دارند به تیم اضافه شوند و کمک کنند. یک دو سال همراه تیم باشند و شانس خودشان را امتحان کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین