کد خبر: ۹۳۲۷۳۷
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
در گفت‌وگوی تلفنی با دبیر شورای همکاری خلیج‌فارس

عراقچی: روابط ایران و شورای همکاری خلیج‌فارس باید وارد مرحله جدیدی از درک متقابل شود

وزیر امورخارجه کشورمان گفت: ایران علاقه‌مند است روابط دوستانه و برادرانه خود با شورای همکاری خلیج‌فارس و اعضای آن را ارتقا بخشیده و بر این اعتقاد است که روابط میان ایران و شورای همکاری باید وارد مرحله جدیدی از درک متقابل و همکاری شود.
عراقچی: روابط ایران و شورای همکاری خلیج‌فارس باید وارد مرحله جدیدی از درک متقابل شود
آفتاب‌‌نیوز :

جاسم محمد البدیوی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس طی تماس تلفنی با سید عباس عراقچی، انتخاب وی به عنوان وزیر امور خارجه کشورمان را تبریک گفت و درخصوص راه‌های همکاری و ارتقای روابط میان جمهوری اسلامی ایران و شورای همکاری خلیج فارس گفتگو و تبادل‌نظر کرد.

دبیرکل شورای همکاری (خلیج فارس) با تاکید بر اهمیت جایگاه جمهوری اسلامی ایران در ارتقای صلح و ثبات در منطقه، خاطرنشان کرد: اعضای شورای همکاری خلیج فارس علاقه‌مند به مشورت و تعامل با جمهوری اسلامی ایران در خصوص چالش‌های بزرگ منطقه هستند.

وزیر امورخارجه کشورمان نیز ضمن تشکر از تبریک دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران علاقه‌مند است روابط دوستانه و برادرانه خود با شورای همکاری خلیج فارس و اعضای آن را ارتقا بخشیده و بر این اعتقاد است که روابط میان ایران و شورای همکاری باید وارد مرحله جدیدی از درک متقابل و همکاری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین