کد خبر: ۹۳۲۷۶۳
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

برترین‌های کنکور ۱۴۰۳ معرفی شدند + اسامی و عکس

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، اسامی نفرات برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه را معرفی کرد.
برترین‌های کنکور ۱۴۰۳ معرفی شدند + اسامی و عکس
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالرسول پورعباس بعدازظهر جمعه در نشست خبری افزود: بر اساس نتایج استخراج شده، در گروه علوم ریاضی به ترتیب، امیرحسین سلیمانی تازه‌کندی از تبریز، امیرمحمد محقق دولت‌آبادی از تهران، احسان رضوی از تهران، فرزاد حلاج‌مقدم از فردوس خراسان جنوبی، مهدی ابوطالبی از یزد، ارشیا شکوری از تهران، علی فتحی از قزوین، رضا گل‌بهار از تبریز، اشکان میرزایی صفی‌آبادی از مشهد و محمد سجاد حسنی اردستانی از تهران، موفق به کسب رتبه‌های اول تا دهم شدند.

وی افزود: در گروه علوم تجربی نیز صبا معصوم‌نیا سماکوش از بندرعباس، پرهام راسخ از تهران، سجاد لطفی از مشهد، امیرمحمد درستی از ارومیه، احسان نعیمی‌خواه از نیشابور، آرتا قلعه‌باغی از رشت، علی خلیلی تیرتاشی از ساری، علی نجفی از تبریز، محمد امین دولت‌آبادی از سبزوار و محمد نیما مهربانی از همدان، رتبه‌های اول تا دهم را از آن خود کردند.

پورعباس ادامه داد: در گروه آزمایشی علوم انسانی نیز علی‌اکبر قناد یزدی از تهران، ساغر اسفهبدی از مشهد، مهرزاد مشایخی از تهران، سید عارف خبیری از بیرجند، فاطمه فاطمی‌مفرد از تهران، مهدی فروتن از تهران، جواد جلیلیان از کرمانشاه، محمد مهدی اسلامی زارچی از یزد، سید حسام‌الدین هاشمی از تهران و نسترن گل‌آقایی از اصفهان، رتبه‌های اول تا دهم را به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز آیدا دوانی از شیراز، آرتا اعتمادی از تهران، حمیدرضا خانی بردزجانی از اصفهان، آتوسا سالمی آرانی از کاشان و نسترن قاسمی از مشهد، رتبه‌های اول تا پنجم را به دست آوردند.

به گفته سرپرست سازمان ملی سنجش، بیتا ترابی از مشهد، ستاره ایزدی از شیراز، ساغر سجادیه از اصفهان، ریحانه رنجبر کبوترخانی از رفسنجان و فاطمه آتشگر از قزوین، دارندگان رتبه‌های اول تا پنجم گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ هستند.

اولین نوبت آزمون سراسری ۱۴۰۳ با تعداد یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در روز‌های پنجشنبه و جمعه، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه امسال برگزار شد.

نوبت دوم آزمون سراسری امسال قرار بود در روز‌های ۷ و ۸ تیرماه برگزار شود، اما در پی شهادت رئیس جمهوری کشورمان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان در سانحه سقوط بالگرد (۳۰ اردیبهشت) و هم‌زمانی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری نوبت دوم کنکور، دو هفته به تعویق افتاد و به روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ موکول شد و در نوبت دوم این آزمون نیز طی روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیرماه، ۹۸۴ هزار و ۲۱۴ داوطلب در پنج گروه آزمایشی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین