کد خبر: ۹۳۲۸۸۱
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

بازداشت ۵ فروشنده مسلح ارز در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۵ فعال غیرمجاز ارزی در مرکز تهران خبر داد.
بازداشت ۵ فروشنده مسلح ارز در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده خیابان توحید شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه در مبارزه با اخلال گران بازار ارز در دستورکار قرار گرفت و در جریان تحقیقات انجام شده، مشخص شد که افرادی به سرکردگی یک زن به صورت غیر مجاز تحت پوشش شرکتی در خیابان توحید اقدام به خرید و فروش غیر مجاز ارز به صورت کلان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات دریافت شد، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ مدیرعامل شرکت، کارمندان و حسابدار شرکت را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر خرید و فروش غیر مجاز ارز اعتراف کردند.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ماموران در جریان بازرسی از محل دفتر این شرکت که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود، مقادیری انواع ارز شامل ۳۵ هزار و ۴۵۰ دلار آمریکا، ۸۶۵ هزار دینار عراق، ۳۲۰۰ لیر ترکیه و ۳۸۵۰ یورو به ارزش تقریبی بیش از ۲۰ میلیارد ریال را به همراه یک قبضه کلت کمری و ۱۴ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط کردند. 

افشاری از تشکیل پرونده برای پنج متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین