کد خبر: ۹۳۲۹۴۸
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲

صحبت‌های کاپیتان لورکوزن بعد از رد پیشنهاد بایرن

جاناتان تاه درباره رد پیشنهاد بایرن و ماندن در لورکوزن برای فصل جدید به صحبت پرداخت و ابراز امیدواری کرد تیمش در این فصل نیز به قهرمانی برسد.
صحبت‌های کاپیتان لورکوزن بعد از رد پیشنهاد بایرن
آفتاب‌‌نیوز :

در تمام تابستان شایعات زیادی در مورد انتقال احتمالی جاناتان تاه به بایرن مونیخ وجود داشت، ولی در نهایت مشخص شد که این بازیکن در بایر لورکوزن خواهد ماند.

این بازیکن ۲۸ ساله در اینستاگرام نوشت: اخیرا گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد من و آینده من انجام شد. برخی از اطلاعات غلط بود و من قطعا در زمان مناسب به جزئیات آن خواهم پرداخت. من در این مدت گزینه‌های نقل و انتقالات زیادی را بررسی کرده‌ام. می‌خواهم به حضورم در لورکوزن ادامه دهم. در پایان قراردادم به رکورد ۱۰ سال حضور در لورکوزن می‌رسم که خوشحال کننده است. به شما قول می‌دهم که در این فصل همه تلاش خودمان را خواهیم کرد تا بتوانیم مثل سال گذشته موفق باشیم و بتوانیم به قهرمانی برسیم.

به گزارش نشریه کیکر، تاه مدت‌ها مدنظر بایرن مونیخ بود و قرار بود در این تابستان راهی مونیخ شود، اما اکنون در لورکوزن باقی خواهد ماند. 

او در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: مطمئن هستم یک بار دیگر برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد و می‌توانیم یک بار دیگر در همه رقابت‌ها مدعی قهرمانی باشیم.

تاه اولین بازی خود در بوندسلیگا را برای بایر لورکوزن در سال ۲۰۱۵ انجام داد. فصل قبل او بازیکن ثابت در دفاع میانی لورکوزن بود و یکی از ارکان موفقیت تیم آلونسو محسوب شد. 

بایرلورکوزن فصل قبل توانست قهرمانی در بوندسلیگا و جام حذفی را به دست بیاورد و در شروع فصل جدید نیز سوپرکاپ آلمان را نیز به افتخاراتش اضافه کرد. حالا شاگردان آلونسو به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی باید از قهرمانی فصل گذشته‌شان دفاع کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین