کد خبر: ۹۳۲۹۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰

حمایت قاطع علی پروین از نکونام: به او فرصت بدهید

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید هر سرمربی برای دستیابی به شرایط ایده‌آل نیاز به ۱۰ هفته زمان دارد.
حمایت قاطع علی پروین از نکونام: به او فرصت بدهید
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در شرایطی پس از شکست برابر استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر وارد تعطیلات شد که جواد نکونام و سایر اعضای این تیم در پی این باخت به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفته‌اند.

این شکست باعث شد حتی هواداران حاضر در استادیوم فولاد آرنا (محل برگزاری دیدار استقلال و استقلال خوزستان) نیز شعار‌هایی علیه نکونام سر بدهند و خواهان کناره‌گیری او از هدایت آبی‌پوشان شوند.

این موضوع واکنش علی پروین، پیشکسوت پرسپولیس را به دنبال داشت و او دباره شرایط استقلال گفت: جواد خوب کار می‌کند، اما نمی‌گذارند و فرصت نمی‌دهند. شما در اهواز دیدید از اول بطری پرت کردند. چه کار کنند؟ آن کسی که در زمین است از اول حواسش به سکو است که شیشه سرش نخورد. 

او با گلایه از هوادارانی که علیه نکونام شعار دادند، ادامه داد: جواد خوب است و باید فرصت بدهند. به هر مربی خارجی و ایرانی باید ۱۰ هفته فرصت بدهند. از هفته دوم شعار می‌دهند و جلو می‌روند.

پروین سپس خطاب به رسانه‌ها گفت: متاسفانه شما با یک غوره سردی‌تان می‌کند و با یک کشمش گرمی‌تان می‌کند. تا می‌گویند بالای چشمت ابرو است، شروع به صحبت علیه طرف می‌کنید. فردا می‌گویند بالای چشمت خیلی خوب است، تشویق می‌کنید.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین