کد خبر: ۹۳۳۰۲۳
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸

بیرانوند: تیم‌های قدرتمندی در گروه ما هستند

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید این تیم در راه رسیدن به جام‌جهانی باید برابر رقبای قدرتمندی قرار بگیرد.
بیرانوند: تیم‌های قدرتمندی در گروه ما هستند
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا بیرانوند در نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال کشورمان، اظهار داشت: خیلی خوشحالم در اردوی تیم ملی حضور دارم. خدا را شکر بیشتر بازیکنان امروز به اردو اضافه شدند و فردا تکمیل می‌شویم. ۲ بازی خیلی مهم داریم که امیدوارم مردم حمایت کنند تا دیدار‌های ابتدایی مقدماتی جام جهانی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: تا فردا در مرکز ملی فوتبال تمرین می‌کنیم و ۲ روز دیگر به اصفهان می‌رویم. اولین بازی ما با قرقیزستان است. بازی بعدی ما با امارات هم فوق‌العاده سنگین است. هر ۲ تیم‌های خیلی خوبی دارند. از مردم می‌خواهم ما را دعا کنند، زیرا می‌دانم همین مسابقات که استارت کار ما برای صعود به جام جهانی است، چه قدر می‌تواند مردم را خوشحال کند.

دروازه‌بان تیم ملی اضافه کرد: گروه خیلی سختی داریم. امیدوارم امسال هم با دعای خیر مردم بتوانیم راهی جام جهانی شویم. شاید برای خیلی از مردم، رسانه‌ها و افرادی که فوتبال را دنبال می‌کنند، این تصور به وجود آمده باشد که با توجه به ۴۸ تیمی شدن جام جهانی، کار ما برای صعود به جام جهانی آسان است، اما واقعا تیم‌های قدرتمندی در گروه ما حضور دارند.

بیرانوند عنوان کرد: قطر قهرمان جام ملت‌ها شده است و در کنارش ازبکستان و امارات نیز در گروه ما حضور دارند. قرقیزستان و کره‌شمالی نیز دست و پا بسته نیستند. گروه خیلی سختی است و دوست دارم مردم مثل همیشه از ما حمایت کرده و دعایمان کنند تا موفق باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین