کد خبر: ۹۳۳۱۰۶
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹

پزشک متخلف ارومیه‌ای ۲ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: پزشک متخلف ارومیه‌ای به خاطر دریافت زیرمیزی به پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد.
پزشک متخلف ارومیه‌ای ۲ میلیارد ریال جریمه شد
آفتاب‌‌نیوز :

حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: پرونده پزشک متخلف برای دریافت مبلغ اضافی خارج از هزینه‌های بیمارستانی به میزان ۲۰۰ میلیون ریال در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ارومیه رسیدگی شد.

وی بیان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر مبلغ اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف‌زاده افزود: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از اسناد و مدارک پزشکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

شایان ذکر است که شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان می توانند موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند تا در سریع ترین زمان بدان رسیدگی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین