کد خبر: ۹۳۳۱۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۸۸ - ۰۲:۴۳

پيام تسليت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی درگذشت آيت‌الله منتظری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت فقیه بزرگوار آیت‌الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری رحمه‌الله علیه را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاع یافتیم که فقیه بزرگوار آیت‌الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری رحمه‌الله علیه دارفانی را وداع گفته و به سرای باقی شتافته‌اند.

ایشان فقیهی متبحّر و استادی برجسته بودند و شاگردان زیادی از ایشان بهره بردند. دورانی طولانی از زندگی آن مرحوم در خدمت نهضت امام راحل عظیم‌الشأن گذشت و ایشان مجاهدات زیادی انجام داده و سختی‌های زیادی در این راه تحمل کردند.

در اواخر دوران حیات مبارک امام راحل امتحانی دشوار و خطیر، پیش آمد که از خداوند متعال می‌خواهم آن را با پوشش مغفرت و رحمت خویش بپوشاند و ابتلائات دنیوی را کفاره آن قرار دهد.

اینجانب درگذشت ایشان را به همه بازماندگان به ویژه همسر مکرّمه و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی را برای وی مسألت می‌کنم.

سیّد علی خامنه‌ای
‌٢٩/ آذر/ ‌١٣٨٨


انتهای پیام
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۹/۳۰
2
1
سعدیا مرده نکونام نمیرد هزگز مرده انست که نامش به نکوئی نبرند.
من فکر ميکنم چيزى حدود 90 درصد مردم ايران جمله( خدا بيامرزدش ) را براى آيت‌الله منتظري بکار ببرند ولى اگر روزى [...] شود چيزى حدود 100 درصد مردم ايران بگويند (خدا لعنتش کند).دهه اول محرم ، سیاهپوش مبارزی شجاع شد که در یک قدمی تخت سلطانی ، به کشتار 67 اعتراض کرد و 22 سال را در حصر و سختی گذراند و همراه شد با جنبش آزادیخواهی ایران . سبز ترین مراسم ترحیم ، ارزانی او باد . تدفین و ترحیم او را فرصتی بدانیم بر تجمعی که پایه های استبداد را از بن ویران کند . همراه شو عزیز. آيت‌الله منتظري در زندگی آزاده زیست، باشد که مرگ او نیز بهانه ای باشد برای آزادگان که فریاد بر اهریمن زنند. اهریمنی که تا تونست اورا آزرد و کسی چه میداند شاید قاتل او هم باشد. درود بر آنها که نابودی رژیم اهریمنان را طالب هستند.
پايدارى شما و فريادهاى «[...] و «[...]»، اين‌چنين در جهان طنين مىافكند و از سوى وجدان بيدار بشريت معاصر مهر تأييد مىخورد و مقاومت و قيام خلق و پيشتازان قهرمانش به ثمر مىنشيند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۱
0
1
خدایا چگونه زیستن را به من بیاموز چگونه مردن را خود می آموزم
خدا رحمت کند این پیر فقیه ونستوه را
خدا لعنت کند کسانی که کمر به نابودی ایران عزیز بسته اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۶
2
1
پیام رهبر عزیز انقلاب نشون داد که ایشون چقدر بزرگوارند
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خامنه ای را نگه دار
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین