کد خبر: ۹۳۳۱۹۴
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶

کاهش چشمگیر قیمت بیت‌کوین در ماه گذشته میلادی

قیمت بیت‌کوین در ماه گذشته میلادی با کاهش ۸/۶ درصدی همراه شد. این ارز دیجیتال طی امروز نیز با کاهش ۲ درصدی مواجه شد.
کاهش چشمگیر قیمت بیت‌کوین در ماه گذشته میلادی
آفتاب‌‌نیوز :

ارزش بیت‌کوین در ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) بیش از ۲ درصد کاهش یافت و کسانی را که امیدوار به بسته شدن ماهانه قوی این ارز دیجیتال بودند، ناامید کرد.

به نوشته کوین تلگراف، داده‌ها نشان داد که بیت‌کوین در Bitstamp به قیمت ۵۷ هزار و ۲۳۰ دلار سقوط کرد که پایین‌ترین سطح از ۱۶ آگوست (۲۶ مرداد) محسوب می‌شود.

این کاهش در آخر هفته رخ داد، زمانی که فعالیت‌های معاملاتیِ کمتر مانع از ضرر بیشتر خریداران شد. در نتیجه، بر اساس داده‌های CoinGlass، بیت‌کوین ماه آگوست را با افت ۸/۶ درصدی به پایان رساند که کمتر از میانگین رشد ۱/۷۵ درصدی خود بود. این داده‌ها همچنین نشان می‌دهد که سپتامبر از لحاظ تاریخی ماه سختی برای بیت‌کوین بوده و میانگین زیان این ارز دیجیتال در این ماه، ۴/۵ درصد بوده است.

تریدر کریپتو چیس خاطرنشان کرد که سطح حمایت تحت فشار است و این امکان وجود دارد که در نهایت شکسته و منجر به کاهش بیشتر شود. داده‌های CoinGlass از چشم‌انداز نزولی پشتیبانی می‌کند و نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین در هفته آخر آگوست به‌طور پیوسته کاهش یافته است.

معامله‌گری به نام CrypNuevo اظهار داشت که بازار می‌تواند در این هفته شاهد حرکت‌های صعودی و نزولی باشد. از منظر معاملاتی، او علاقه‌مند به خرید طولانی‌مدت بود و به دنبال کاهش قیمت به حدود ۵۶۶۰۰ دلار بود، جایی که قصد خرید داشت.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز یکشنبه (۱۱ شهریور) از ۵۷ هزار و ۶۴۸ دلار تا ۵۹ هزار و ۵۸ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۱۹:۳۲ به وقت ایران، ۵۸ هزار و ۱۹۳ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۸۰۰ دلار افزایش کاهش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹/۶۵ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، حدود ۹ درصد کاهش داشته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۴۴۵ دلار تا ۲ هزار و ۵۱۵ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۱۹:۳۲ به وقت ایران، ۲ هزار ۴۸۲ دلار معامله شده است. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۹/۴۴ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین