کد خبر: ۹۳۳۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸

عکس| پاداش قلعه‌نویی به کاپیتان سپاهان

دعوت به تیم ملی هدفی بود که محمد کریمی پس از نمایش خوب در ترکیب سپاهان جستجو می‌کرد.
عکس| پاداش قلعه‌نویی به کاپیتان سپاهان
آفتاب‌‌نیوز :

محمد کریمی آخرین مرتبه پیش از جام ملت‌های آسیا شانس حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کرده بود و فصل گذشته پس از روزهای بحرانی‌ای که سپاهان پشت سر گذاشت، برخی از بازیکنان این تیم از جمله محمد کریمی، قربانی این اتفاق شدند و از تیم ملی دور شدند. 

با این‌حال کریمی با شروع فصل جدید کیفیت متفاوتی نسبت به فصل گذشته از خود بروز داده و در اولین بازی فصل نیز در بهنگام‌ترین زمان ممکن به کمک تیمش آمد و گل ارزشمندی در مصاف با چادرملو چند دقیقه پس از سوپرگل محمد پاپی به ثمر رساند. 

کریمی در مصاف با خیبر هم روی گل سوم طلایی‌پوشان مهارت و تبحر خود را روی ارسال پاس‌های عمقی دقیق به رخ کشید و رضا اسدی را در موقعیت تک‌به‌تک باتیستا؛ سنگربان خیبر قرار داد. 

البته که نمایش کریمی در چهار بازی گذشته سپاهان تنها به گل زنی و ارسال پاس گل ختم نشده و او یکی از بازیکنان کلیدی در شکل‌گیری نمایش دفاعی و هجوم تیم مورایس بوده است. 

در این شرایط محمد کریمی امیدوار بود که امیر قلعه‌نویی عملکرد متفاوت او را با شروع فصل جدید ببیند و در فهرست نفرات فیفا دی شهریورماه قرار بدهد که این اتفاق افتاد و حالا هدف بعدی کاپیتان اول سپاهان دریافت مجوز بازی برای حضور در ترکیب دیدار برابر قرقیزستان و سپس مصاف برابر امارات است.

عکس| پاداش قلعه‌نویی به کاپیتان سپاهان

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین