کد خبر: ۹۳۳۲۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

حضور این بازیکن در پرسپولیس همه را شگفت‌زده کرد

یکی از رسانه‌های الجزایر با بررسی لیست تیم ملی فوتبال این کشور برای فیفادی، حضور «الکسی گندوز» در پرسپولیس را شگفت انگیز توصیف کرد.
حضور این بازیکن در پرسپولیس همه را شگفت‌زده کرد
آفتاب‌‌نیوز :

در جدیدترین لیست اعلام شده از سوی ولادیمیر پتکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر برای مسابقات فیفادی پیش رو نام الکسی گندوز دروازه بان تیم پرسپولیس هم به چشم می‌خورد.

سایت fennecfootball در گزارشی به لیست تیم ملی فوتبال الجزایر پرداخت و حضور گندوز در تیم پرسپولیس را شگفت‌انگیز توصیف کرد. در متن این سایت آمده است: برای این اردوی ماه سپتامبر، پتکوویچ با شرایط بی‌سابقه‌ای مواجه شده است. نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۴ شاهد جابه‌جایی‌های مهمی در بین بازیکنان الجزایری بوده است.

الکسی گندوز، دروازه‌بان CR بلوزداد، با پیوستن به پرسپولیس ایران همه را شگفت‌زده کرد؛ از سوی دیگر، عیسی مندی پس از ۸ سال در اسپانیا به لیگ یک فرانسه بازگشت، به امید این که زمان بازی بیشتری به دست آورد و مسیر حرفه‌ای خود را دوباره احیا کند.

بغداد بونجاح در قطر ماند، اما از باشگاه السد به الشمال منتقل شده است، در حالی که محمد الامین عموره به پیشرفت خود با پیوستن به وولفسبورگ آلمان ادامه می‌دهد.

از میان ۲۶ بازیکنی که توسط ولادیمیر پتکوویچ برای اردوی سپتامبر تیم ملی الجزایر فراخوانده شده‌اند، تنها ۸ بازیکن در این تابستان تیم‌های خود را تغییر داده‌اند. این تغییرات نشان‌دهنده یک بازار نقل و انتقالات استراتژیک با نگاه به مسابقات بین‌المللی پیش رو است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین