کد خبر: ۹۳۳۲۵۸
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷

این پرسپولیس از این هم بهتر می‌شود/ VAR نداشته باشیم سنگین‌تر است

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: وقتی در نیمه دوم پرسپولیس به میدان آمد کاملاً تغییر کرده بود و تیم فولاد را به شدت تحت تاثیر قرار داد که نتیجه‌اش هم برد دو بر صفر بود.
این پرسپولیس از این هم بهتر می‌شود/ VAR نداشته باشیم سنگین‌تر است
آفتاب‌‌نیوز :

حمید درخشان بازیکن و سرمربی اسبق پرسپولیس درباره پیروزی تیم محبوبش مقابل فولاد در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت:

هر چقدر بازی در نیمه اول تحت تاثیر عملکرد خوب بازیکنان فولاد بود و پرسپولیس نتوانست آنقدر‌ها خودش را پیدا کند در نیمه دوم ورق کاملا برگشت و مشخص شد که نیمه مربیان از آن سرمربی اسپانیایی است. گاریدو در هفته‌های اول و دوم نتوانسته بود به آنچه که می‌خواست دست پیدا کند و علتش ناآشنایی کافی از فضای لیگ ایران بود. او حالا علاوه بر اینکه بازیکنان تیمش را تا حد زیادتری شناخته، توانسته فضای مسابقات ایران را هم پیدا کند. به همین خاطر هم در نیمه دوم توانست فولاد را زمین گیر و ۳ امتیاز مسابقه را از آن تیمش کند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد:

ما در نیمه اول کاملاً تحت تاثیر بازی فشرده و پرسینگ شدید فولاد در زمین خودمان بودیم که البته طبیعی هم بود. این بچه‌ها چند سال با یحیی کار کرده بودند و او همه ریزه کاری‌های آن‌ها را می‌دانست به همین خاطر آمدند تا در نیمه اول گل بزنند، ولی ساختار دفاعی تیم پرسپولیس مانع از این موضوع شد. دروازه‌بان خوب پرسپولیس جانشین خیلی شایسته‌ای برای بیرانوند است. به نظر من او کامل کننده ساختار خوب دفاعی تیم پرسپولیس است که در دیدار با فولاد هم چند موقعیت خوب را از حریف گرفت. از همه این‌ها گذشته باید به نقش تاثیرگذار اورونوف اشاره کرد که این بازیکن واقعاً به درد تیم پرسپولیس می‌خورد و باید او را تحت هر شرایطی حفظ کرد. امیدوارم اورونوف مصدوم نشود. ما در آسیا از چنین بازیکنی می‌توانیم نهایت استفاده را ببریم.

درخشان تصریح کرد:

با این روند نسبت به بازی‌های سنگینی که پرسپولیس در ابتدای این فصل داشته مشخص است تیم بازی به بازی در حال بهتر شدن است و فکر می‌کنم در آسیا عملکرد بهتری را هم از پرسپولیس شاهد باشیم. خوشبختانه ما یک مربی خارجی بالای سر تیم مان داریم که با زوایای بازی در لیگ‌های منطقه‌ای و قاره‌ای آشناست. به همین خاطر حتی اگر در نیمه‌های اول نتوانیم کاری از پیش ببریم او از آن دست مربیانی است که در بین دو نیمه می‌داند چه کار می‌کند تا تیمش برنده شود.

درخشان همچنین با انتقاد از وضعیت کمک داور ویدیویی در لیگ برتر گفت:

متاسفانه این کمک داور ویدیویی اصلاً به درد فوتبال ما نمی‌خورد. نبودن VAR با این شرایط در فوتبالمان خیلی بهتر از بودنش است. یا این وسیله را نمی‌آوردید یا حالا که آوردید آن را کامل می‌آوردید. یعنی چه که یک دوربین کم است! دو دوربین بیشتر لازم است و از این حرفها! واقعا این مسائل برای فوتبال ما در چنین شرایطی خجالت آور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین