کد خبر: ۹۳۳۲۶۸
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵

ثبت ۱۲ کشته و مصدوم در حوادث رانندگی و آتش‌سوزی در خوزستان

روز گذشته مرگ ۲ نفر و مصدومیت ۱۰ نفر دیگر در حوادث رانندگی محورهای خوزستان و آتش‌سوزی یک انبار ثبت شد.
ثبت ۱۲ کشته و مصدوم در حوادث رانندگی و آتش‌سوزی در خوزستان
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص حوادث ۱۱ شهریور در محورهای تحت پوشش این دانشگاه، گفت: در پی برخورد دو خودروی تندر ۹۰ و سمند در محور آبادان به اهواز بلافاصله سه تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

افشین دریانبرد افزود: در این حادثه متاسفانه یک زن ۵۰ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت و چهار نفر دیگر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه درمان به بیمارستان معرفی زاده منتقل شدند. 

همچنین سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در خصوص تصادفات این روز، گفت: در حادثه واژگونی پژو ۴۰۵ که روز ۱۱ شهریورماه در کیلومتر ۴۰ محور هفتکل - اهواز رخ داد، یک مرد ۴۰ ساله کشته شد.

عارف اصل شرهانی افزود: در این حادثه یک پسربچه هشت ساله و سه مرد ۳۳، ۴۱ و ۶۰ ساله نیز مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: همچنین در حادثه آتش‌سوزی انبار روغن که عصر روز گذشته در بلوار کارگر اهواز رخ داد، دو مرد ۳۴ و ۳۵ ساله دچار مشکل تنفسی شدند که آنان نیز توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین