کد خبر: ۹۳۳۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶

مونا فرجاد به سیم آخر زد: تامین داروی پت‌اسکن مربوط به سیاست‌های کلان کشور است

مونا فرجاد بازیگرسینما وتلویزیون که این روز‌ها درگیر بیماری خواهر خود مارال فرجاد است؛ ضمن قدردانی از کادر درمان گفت: داروی پت‌اسکن به دلیل تخصصی بودن آن مربوط به سیاست‌های کلان کشور و وزارت بهداشت است و به هیچ عنوان دارویی نیست که به وفور در اختیار داروخانه‌ها باشد؛ بنابراین باید توسط دولت‌ها تامین شود.
مونا فرجاد به سیم آخر زد: تامین داروی پت‌اسکن مربوط به سیاست‌های کلان کشور است
آفتاب‌‌نیوز :

مونا فرجاد بازیگرسینما وتلویزیون بعد از انتشار پُستی در حساب کاربری خود در اینستاگرام، مبنی بر نبود داروی پت‌اسکن برای افراد مبتلا به بیماری سرطان توضیح داد: افرادی که به بیماری سرطان و یا عزیزان‌شان به این بیماری مبتلا هستند می‌دانند که برای روند درمان بیماری آزمایش مهم و گرانی باید داروی پت اسکن مصرف کنند که این دارو به شکل محدود و تنها در چند مرکز درمانی موجود است؛ که متاسفانه این دارو موجود نیست.

وی ادامه داد: بیماری سرطان یک بیماری پیشرونده است و زمان در پیشگیری آن اهمیت بسیاری دارد، ولی نبود این دارو موجب می‌شود زمان را برای درمان عزیزان‌مان از دست دهیم؛ و این موضوع هیج ربطی به متخصصان، پزشکان و کادر درمان ندارد و مسئله نبود دارو است.

مونا فرجاد با بیان این انتقاد که داروی پت‌اسکن قرص سرماخوردگی نیست که در داروخانه‌ها موجود باشد گفت: داروی پت‌اسکن یک داروی تخصصی است و نمی‌توان در داروخانه‌ها پیدا کرد به همین دلیل بیماران و خانواد‌های آن‌ها در اضطرابِ مکرر گرفتار می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین