کد خبر: ۹۳۳۳۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴

پرسپولیس در مذاکره با مهاجم میلان!

مذاکرات جدی پرسپولیس با یک مهاجم نامدار آغاز شده و او در صورت توافق به ایران خواهد آمد.
پرسپولیس در مذاکره با مهاجم میلان!
آفتاب‌‌نیوز :

 مدیران باشگاه پرسپولیس و ایجنت نزدیک باشگاه روی گزینه جدیدی به توافق رسیده و قصد دارند امبایه نیانگ ستاره سنگالی سابق میلان را به تهران بکشانند. مهاجم فصل گذشته تیم امپولی در ۲۹ سالگی و در شرایطی که در حال حاضر باشگاهی ندارد در مذاکره با پرسپولیس پیش رفته و شاید به ایران بیاید.

نیانگ ۲۹ ساله در فصل گذشته گل بقای امپولی در سری آ را به ثمر رسانده است. جالب اینکه او در نیم فصل اول فصل گذشته ۸ گل برای ادانا دمیراسپور تیم سابق میلاد محمدی زده و حالا شاید دوباره سرنوشت مشترکی با او داشته باشد. نیانگ بدنی ورزیده دارد و با ۱۸۴ سانتی‌متر قد مناسب بازی در پست مهاجم مرکزی است.

نیانگ که پیراهن تیم بوردو را هم برتن کرده، سابقه ۷۷ بازی در تیم میلان را هم دارد و در زمان خود خریدی پرسروصدا برای روسونری محسوب می‌شد اگرچه روز‌های تلخی را هم در میلان پشت سر گذاشت، به‌خصوص در بازی مقابل کروتونه که جلوتر از جانلوییجی لاپادولا پشت پنالتی ایستاد و با خراب کردن این ضربه مورد غضب هواداران میلان قرار گرفت. او موقع تعویض از سوی حاضران سن‌سیرو هو شد و با جواب دادن به این واکنش‌ها محبوبیت خود را در ایتالیا از دست داد.

شاید نکته جالب در مورد او تعداد بالای تیم‌هایی است که تغییر داده و در ۱۰ تیم مختلف بازی کرده است. 

امبایه در لیگ ایتالیا، فرانسه، ترکیه و عربستان بازی کرده که البته در فرانسه پیراهن شش تیم مختلف را بر تن کرده تا رکوردی عجیب را در دست داشته باشد. او در تیم‌های ملی رده پایه فرانسه بازی کرده، و در تیم ملی سنگال هم در ۱۷ بازی ۴ گل به ثمر رسانده است.

البته پرسپولیس هنوز با این مهاجم به توافق نرسیده و مذاکرات رضا درویش برای جذب او همچنان ادامه دارد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین