کد خبر: ۹۳۳۳۸۵
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
به دلیل گران‌فروشی پروازهای مشهد

تعلیق ۸ شرکت مسافرت هوایی

تعلیق ۸ شرکت مسافرت هوایی به دلیل گران‌فروشی پرواز‌های مشهد به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری هشت شرکت خدمات مسافرت هوایی به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شد. گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ جعفر یازرلو اظهار داشت: با توجه به افزایش پرواز‌ها در روز‌های پایانی ماه صفر، دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در ا‌دامه نظارت‌های مستمر خود به منظور حفظ مصالح عمومی و اطمینان از رعایت نرخ‌های تعیین شده، به‌طور ویژه در این ایام نسبت به پایش و رصد بازار فروش بلیت اقدام کرده است. وی افزود: در همین راستا و با استناد به مفاد مصرحه در ماده ۱۶ قانون هواپیمایی کشوری و نیز به‌دلیل عدم رعایت ماده ۳۰ آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی و با استناد به ماده ۳۱ آئین نامه اخیرالذکر، پروانه فعالیت شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی ویدا گشت ایرانیان، ستی، نیکا گشت بی همتا، همیشه سفر با نوید، هرمس اطلس یگانه، قصر شیرین تهران، سرزمین پرستاره و عرش آسمان ویستا از تاریخ ۱۲ شهریور به دلیل عرضه بلیت/ نمایش نرخ بلیت هواپیما بالاتر از نرخ‌های تعیین شده در پروازهای بازگشت زائران حرم امام هشتم که به‌مناسبت ایام رحلت حضرت رسول اکرم، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفر کرده اند، به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شد. یازرلو تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به صورت برخط و مستمر پایش و رصد بازار فروش بلیت اقدام کرده و بازرسان این سازمان در فرودگاه‌ها مستقر هستند. سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف نرخی در این ایام، مراتب را همراه با مستندات در سایت این سازمان به نشانی caa.gov.ir بارگذاری کنند. #سازمان_هواپیمایی #تعلیق_هشت_آژانس
تعلیق ۸ شرکت مسافرت هوایی
آفتاب‌‌نیوز :

جعفر یازرلو اظهار داشت: با توجه به افزایش پروازها در روزهای پایانی ماه صفر، دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در ا‌دامه نظارت‌های مستمر خود به منظور حفظ مصالح عمومی و اطمینان از رعایت نرخ‌های تعیین شده، به‌طور ویژه در این ایام نسبت به پایش و رصد بازار فروش بلیت اقدام کرده است. 

وی افزود: در همین راستا و با استناد به مفاد مصرحه در ماده 16 قانون هواپیمایی کشوری و نیز به‌دلیل عدم رعایت ماده 30 آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی و با استناد به ماده 31 آئین نامه اخیرالذکر، پروانه فعالیت شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی ویدا گشت ایرانیان، ستی، نیکا گشت بی همتا، همیشه سفر با نوید، هرمس اطلس یگانه، قصر شیرین تهران، سرزمین پرستاره و عرش آسمان ویستا از تاريخ ۱۲ شهریور به دلیل عرضه بلیت/ نمایش نرخ بلیت هواپیما بالاتر از نرخ‌های تعیین شده در پروازهای‌ بازگشت زائران حرم امام هشتم که به‌مناسبت ایام رحلت حضرت رسول اکرم، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) به مشهد مقدس سفر کرده اند، به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شد.

یازرلو تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به صورت برخط و مستمر پایش و رصد بازار فروش بلیت اقدام کرده و بازرسان این سازمان در فرودگاهها مستقر هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنين از مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف نرخی در این ایام، مراتب را همراه با مستندات در سایت این سازمان به نشانی caa.gov.ir بارگذاری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین