کد خبر: ۹۳۳۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲

اسب زین‌شده این بود؟!

محمد مهاجری، فعال سیاسی در واکنش به ادعای برخی از مسوولان دولت سیزدهم درباره اسب‌زین‌شده و نداشتن بدهی برای دولت چهاردهم نوشت: طبق گزارش بانک مرکزی، که رئیسش از دولت قبل مانده، بدهی دولت سیزدهم در خرداد امسال ۷۲ درصد از پارسال بیشتر شده و به رقم ۳۲۶ همت رسیده. این است اسب‌زین‌شده که تحویل پزشکیان شد؟ یادتان هست شهید رئیسی می‌گفت دولتش بدهی ندارد؟ الان روحش لعنت نمی‌کند آمارسازانی که به او دروغ تحویل دادند؟
اسب زین‌شده این بود؟!
آفتاب‌‌نیوز :

یک فعال سیاسی اصولگرا به ادعای برخی از مسوولان دولت سیزدهم طعنه زد.

به گزارش دیدارنیوز، در روز‌های پایانی دولت رئیسی، برخی از مسوولان این دولت مدعی شدند که یک اسب‌زین‌شده به مسعود پزشکیان تحویل می‌دهند و خبر از آمار‌های درخشان خود می‌دادند.

با این حال گذشت زمانی کوتاه نشان داد که اسب زین‌شده آقایان به حدی بدهکار است که باعث شد تا پزشکیان، رئیس‌جمهور از رهبر انقلاب درخواست کند تا سهم صندوق توسعه ملی از درآمد نفت و گاز امسال کاهش یابد تا دولت چهاردهم بتواند مشکل بدهی خود به گندمکاران، کامیونداران، و .. تهیه برخی اقلام را رفع کند.

محمد مهاجری، فعال سیاسی در شبکه ایکس نوشت: 

«طبق گزارش بانک مرکزی، که رئیسش از دولت قبل مانده، بدهی دولت سیزدهم در خرداد امسال ۷۲ درصد از پارسال بیشتر شده و به رقم ۳۲۶ همت رسیده.

این است اسب‌زین‌شده که تحویل پزشکیان شد؟ یادتان هست شهید رئیسی می‌گفت دولتش بدهی ندارد؟ الان روحش لعنت نمی‌کند آمارسازانی که به او دروغ تحویل دادند؟»

اسب زین‌شده این بود؟!

منبع: دیدارنیوز 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین