کد خبر: ۹۳۳۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲

گزینه جدید پرسپولیس از لیگ آمریکا

باشگاه پرسپولیس این روز‌ها مشغول مذاکره با دومین گزینه خط حمله خود است.
گزینه جدید پرسپولیس از لیگ آمریکا
آفتاب‌‌نیوز :

 در حالی که هواداران پرسپولیس در انتظار رونمایی از امبایه نیانگ، مهاجم سابق میلان، بودند حالا نام دیگری در اطراف باشگاه به گوش می‌رسد، بازیکنی که فصل گذشته در سینسیناتی آمریکا حضور داشت و حالا مذاکرات خود را با امیرعلی حسینی مسئول روابط بین الملل پرسپولیس انجام داده است.

آرون بوپندزا مهاجم گابنی است که در سال ۲۰۱۶ با جدایی از لیگ کشور خود به بوردو پیوست تا یکی از انتقال‌های بزرگ فوتبال گابن را رقم بزند. اما او در فصل نخست به تیم دوم بوردو منتقل شد و در حالی که جوانی ۲۰ ساله بود، ۷ گل در یک فصل به ثمر رساند تا عملکرد خوبی را از خود نشان داده باشد.

با این حال مدیران بوردو تمایلی برای استفاده از این بازیکن در تیم اول خود نداشتند و به همین دلیل او را به سه تیم پائو، آژاکسیو و تورس در فرانسه و فیرنس پرتغال قرض داد تا در نهایت در آگوست ۲۰۲۰ هاتای اسپور این مهاجم را به صورت قطعی به خدمت بگیرد و او را به سوپرلیگ ترکیه ببرد.

بوپندزا نمایش درخشانی در سوپرلیگ داشت و در ۳۸ بازی ۲۲ گل به ثمر رساند تا بار دیگر در قامت مهاجمی گلزن و آماده خود را نشان دهد. بعد از هاتای اسپور نوبت به العربی قطر رسید و این مهاجم گابنی توانایی گلزنی خود را در لیگ ستارگان هم نشان داد و ۹ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رساند. گزینه خرید پرسپولیس همچنین یک فصل در الشباب عربستان حضور داشت و در ۱۷ بازی روی ۱۴ گل تاثیر گذاشت تا آماری رویایی را از خود به جای بگذارد.

فصل گذشته آرون بوپندزا در لیگ ام‌ال‌اس آمریکا حضور داشت و انتقالی جالب را از عربستان سعودی به ایالات متحده تجربه کرد تا پیراهن سینسیناتی را بر تن کند. این همان تیمی است که یورگن لوکادیا هم پیش از انتقال به پرسپولیس مدتی آنجا حضور داشت. او در سینسیناتی ۹ گل به ثمر رساند و دروازه شارلوت، کلور، شیکاگو، نیویورک ردبولز و... را باز کرد.

نکته جالب اینکه این مهاجم برچسب پنج میلیون یورویی را روی خود می‌بیند، اما پرسپولیس قصد دارد با رقمی بسیار بسیار پایین‌تر او را به خدمت بگیرد و احتمالا از بین آرون بوپندزا و امبایه نیانگ، یک مهاجم تا هفته آینده به پرسپولیس خواهد پیوست تا مشکل این تیم را حل کند.

بوپندزا مهاجم ۱۸۰ سانتی متری و ۲۸ ساله است و باتجربه بازی در فرانسه، پرتغال، ترکیه، قطر و آمریکا و ثبت آمار گلزنی بسیار خوب، گزینه ایده‌آل برای خط حمله سرخپوشان محسوب می‌شود.

پیگیری خبرنگار ما نشان می‌دهد هنوز پرسپولیس توافق مالی با این مهاجم نداشته، اما او رضایت اولیه مبنی بر حضور در لیگ برتر ایران را اعلام کرده تا قرمز‌ها نسبت به خرید این بازیکن نزدیک باشند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین