کد خبر: ۹۳۳۶۱۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱

سینا اسدبیگی خروجی بعدی پرسپولیس!

سینا اسدبیگی هنوز موفق به جلب نظر گاریدو سرمربی پرسپولیس نشده است.
سینا اسدبیگی خروجی بعدی پرسپولیس!
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از ایراد‌هایی که از همان ابتدای فصل به پرسپولیس وارد می‌آید، کم تحرکی این تیم در میانه میدان است. میانگین سنی بالای خط میانی سرخ‌ها از یک سو و غیبت بازیکنی با توانایی بازیسازی از سوی دیگر باعث شد تا ترکیب سه نفره ریگی - رفیعی و اسدبیگی نتواند در سه بازی گذشته عملکرد خوبی در میانه میدان داشته باشد. در بازی با فولاد نیز حضور محمد خدا بنده لو به جای سینا اسدبیگی به یک باره ورق را برگرداند و باعث شد تا سرخ‌ها گل دوم را به ثمر رسانده و عملکرد خوبی داشته باشند.

حال به نظر می‌رسد گاریدو نیز به حرف کارشناسان رسیده و قصد دارد تغییراتی را در خط هافبک خود ایجاد کند. در همین ارتباط گویا سینا اسدبیگی بازیکنی است که قرار است با نظر گاریدو از مجموعه جدا شود. اسدبیگی که از تیم‌های نساجی و فولاد پیشنهاد‌هایی را دریافت کرده احتمالا از لیست سرخ‌ها جدا می‌شود و بازیکنی با توانایی بازیسازی بیشتر به لیست اضافه خواهد شد.

طی روز‌های اخیر شایعاتی پیرامون انتقال سعید مهری هافبک سابق استقلال (که فصل قبل در لیگ قبرس بازی می‌کرد) در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده که البته باشگاه پرسپولیس آن را تایید یا تکذیب نکرده است. اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد انجام تغییرات در خط میانی برای ادامه بازی‌های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین