کد خبر: ۹۳۳۸۲۶
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

مسیر‌های چالوس و آزادراه تهران پردیس یک‌طرفه است

جانشین پلیس راهور فراجا گفت: مسیر‌های چالوس و آزاد راه تهران پردیس از ساعت ۶ صبح امروز تا اطلاع ثانوی یک‌طرفه به سمت جنوب است.
مسیر‌های چالوس و آزادراه تهران پردیس یک‌طرفه است
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به حجم بالای ترافیک در مسیر جاده چالوس و آزاد راه تهران- شمال محدویت ترافیک در این مسیر برای تخلیه بار ترافیکی تا اطلاع ثانوی اعمال می‌شود.

وی توضیح داد: ترافیک امروز جمعه ۱۶ شهریور در بیشتر راه‌های استان‌های کشور به ویژه استان‌های زیارتی و سیاحتی مانند خراسان رضوی و استان‌های شمالی منتهی به تهران و سایر کلان شهر‌ها از ترافیک بسیار پر حجم برخوردار است.

محبی ادامه داد: جهت تسهیل در تردد وسایل نقلیه برای بازگشت مسافران محدودیت‌هایی پیش بینی شده است در مسیر چالوس و آزاد راه تهران شمال از ساعت ۶ صبح امروز و در استان گیلان محدوده آزاد راه رودبار -منجیل از ساعت ۱۷ روز گذشته شمال به جنوب مسیر یکطرفه شده و محدودیت‌ها تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک محور هراز خاطر نشان کرد: محور هراز به صورت مقطعی شمال به جنوب مسیر یکطرفه می‌شود.

جانشین پلیس راهور فراجا گفت: توصیه می‌کنیم به مسافران که برای بازگشت عجله و شتاب نداشته باشند و دو تا سه برابر زمان عادی وقت برای سفر در زمان ترافیک جاده‌ای در نظر بگیرند.  استراحت‌های به موقع در طول مسیر داشته باشند و به ازای هر دوساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

وی تاکید کرد: رانندگان از ارتکاب تخلفات حادثه ساز رانندگی مانند؛ سرعت و سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ که از مهم‌ترین علل وقوع تصادفات مرگبار در جاده‌های کشور هستند پرهیز کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین