کد خبر: ۹۳۳۸۸۰
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶

باران مسافران گیلان را بدرقه کرد

مسافرانی که حدود یک‌هفته‌ای استان گیلان را مقصد تعطیلات گذرانی تابستانه انتخاب کرده بودند با شروع نزولات جوی، استان را ترک کردند.
باران مسافران گیلان را بدرقه کرد
آفتاب‌‌نیوز :

گیلان در روز‌های پایانی شهریورماه امسال میزبان مسافرانی از چهارگوشه ایران بود؛ مسافرانی که از شدت گرمای طاقت‌فرسای شهر‌های جنوبی و فلات مرکزی کشور به استان‌های شمالی پناه آورده بودند.

ترافیک سنگین در معابر شهری و محور‌های مواصلاتی استان، کمبود بنزین در اغلب جایگاه‌های سوخت، صف‌های طولانی در نانوایی‌ها، شلوغی مراکز سلامت‌محور و ازدحام در تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری در گیلان عمده مشکلاتی بود که علاوه بر مسافران و گردشگران، چند روزی میزبانان آن‌ها را نیز رنجاند.

پایان هفته بارانی در گیلان.

اما پایان هفته گیلان که به‌نوعی پایان تعطیلات تابستانی نیز بود با بارش‌های شدید باران و سیل‌آسا همراه شد.

هواشناسی طی روز‌های اخیر، پایان هفته در استان گیلان را سرد و بارشی اعلام کرده بود و شب گذشته شاهد نزولات جوی در جای‌جای گیلان بودیم.

بدرقه مسافران گیلان با باران

مسافران، گردشگران و گیلان گردان از شب گذشته با شروع بارش‌های باران گرچه ذوق‌زده بودند، اما به دلیل حضور در محل کار خود و همچنین سرمای پیش‌بینی نشده با سرعت و شتاب بیشتری گیلان را به مقاصد خود ترک کردند و با بارش‌های باران بدرقه شدند.

کاهش تراکم مسافر در گیلان

به اذعان راهداری و پلیس‌راه استان، هزاران خودرو گیلان را در محور‌های مواصلاتی شمال به جنوب، آستارا به اردبیل و همچنین رودسر به مازندران ترک کرده‌اند و از تراکم حضور مسافران در سطح استان کاسته شده است.

علی‌رغم خروج یکباره مسافران از گیلان، همچنان بخشی از مسافران در استان حضور دارند و امروز و روز‌های آینده را برای بدرود استان در نظر گرفته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین