کد خبر: ۹۳۳۹۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

طارمی درباره تماشاگران درست حرف زد/ انتظار از تیم ملی بیش از این‌هاست

ظرف ساعت‌های گذشته پس از برد خفیف تیم ایران مقابل قرقیزستان انتقاد‌هایی نسبت به عملکرد این تیم در فضای رسانه‌ای منتشر شد که البتنه طارمی به برخی از آن‌ها انتقاد داشت.
طارمی درباره تماشاگران درست حرف زد/ انتظار از تیم ملی بیش از این‌هاست
آفتاب‌‌نیوز :

رسول کربکندی بازیکن اسبق تیم ملی ایران در صحبتی که با خبرورزشی انجام داد درباره عملکرد تاکتیکی تیم ملی اظهار داشت: «ما به جای اینکه برویم و سانتر کنیم و توپ روی دروازه حریف بریزیم بیشتر به شوت زدن بسنده کرده بودیم. ما سه برابر تیم مقابل شوت زدیم که این خیلی خوب است، اما از ۶ شوت آنها، ۵ شوت‌شان درون چهارچوب بود. شاید شوت‌هایشان قدرت نداشت، اما دروازه ما را تحت تاثیر قرار می‌دادند، ولی دو سوم شوت‌های بچه‌های ما به آسمان رفت! انتظارات از تیم ایران بیشتر است».

کارشناس فوتبال کشورمان همچنین در رابطه با دلخوری مهدی طارمی از اینکه عده‌ای در پایان دیدار مقابل قرقیزستان بازیکنان تیم ملی را بی‌شرف خطاب کرده بودند گفت: «من در ورزشگاه نبودم و در حین تماشای بازی هم این حرف را نشنیدم و اتفاقاً دیدم که طارمی رفت و قلعه نویی را بوسید. ولی معمولاً در چنین شرایطی همیشه افراد فرصت طلب برای توهین به بازیکنان وجود دارند. این قابل قبول نیست، ولی به هر حال اجتناب ناپذیر است که چنین افرادی در ورزشگاه حضور داشته باشند. همانطور که طارمی گفت خانواده‌ها هم در این بازی حضور داشتند و این از نقاط مثبت میزبانی اصفهان بود که نباید آن‌ها را نادیده گرفت».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین