کد خبر: ۹۳۴۱۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰

بازداشت ۲ عامل ایجاد درگیری و نزاع در یافت آباد

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری دو نفر به اتهام نزاع و درگیری در منطقه یافت آباد خبر داد.
بازداشت ۲ عامل ایجاد درگیری و نزاع در یافت آباد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ اکبر موسوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پایگاه پنجم سازمان اطلاعات پلیس تهران چندی پیش خبری را در خصوص درگیری دو نفر از اراذل و اوباش در منطقه یافت آباد تهران دریافت کرده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدندذ. 

وی با بیان اینکه تا پیش از حضور ماموران در محل دو نفر متواری شده بودند، گفت: در همین راستا شناسایی متهمان در دستورکار قرار گرفت و در نهایت ماموران اقدام به شناسایی مشخصات و هویت این افراد کرده و هر دو متهم را تحت کنترل قرار دادند.

موسمی با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری متهمان، گفت: با هماهنگی انجام شده، ماموران با انجام دو عملیات همزمان به مخفیگاه متهمان در منطقه یافت آباد تهران رفته و هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. دو متهم در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند که در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی مبنی بر نزاع و درگیری با هدف قدرتنمایی معترف شدند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان از تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین