کد خبر: ۹۳۴۲۲۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴

ترافیک پرحجم در چالوس و هراز/بارش باران در جاده‌های استان گلستان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
ترافیک پرحجم در چالوس و هراز/بارش باران در جاده‌های استان گلستان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، درحال حاضر در مسیر جنوب به شمال محور چالوس محدوده سیاه‌بیشه و مسیر جنوب به شمال  آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا ۱۸ و تونل البرز تا انتهای آزادراه ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی افزود: همچنین در مسیر رفت و برگشت محور هراز محدوده سه‌راهی چلاو نیز ترافیک نیمه‌سنگین است.

شیرانی گفت: در آزادراه‌های کرج – قزوین حدفاصل مهرشهر تا گلشهر، محور شهریار – تهران و آزادراه ساوه – تهران محدوده دهشاد نیز ترافیک پرحجم اما روان است. ترافیک در آزادراه قزوین – کرج و کرج  - تهران در محدوده گلشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک نیز پرحجم اما در حال حرکت گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به وضعیت جوی جاده‌های کشور ادامه داد: امروز در ارتفاعات محور چالوس مه‌گرفتگی گزارش شده است. همچنین در برخی از محورهای استان گلستان نیز بارش باران گزارش شده است. 

شیرانی گفت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی به حوادث احتمالی رخ داده برای رانندگان و مسافران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین