کد خبر: ۹۳۴۳۷۴
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴

حامد آهنگی در سریال جدید مهران مدیری

بعد از سام درخشانی و ژاله صامتی، حامد آهنگی هم به سریال جدید مهران مدیری پیوست.
حامد آهنگی در سریال جدید مهران مدیری
آفتاب‌‌نیوز :

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی حسابی پرکار شده است. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

مدیری که این روز‌ها برنامه «گل یا پوچ» را بعد از اسکار در شبکه نمایش خانگی دارد، به سراغ سریال «پدر قهوه» رفته، سریالی که به گفته جواد فرحانی؛ تهیه کننده در مرحله پیش تولید است.

آهنگی که این روز‌ها با تاک شوی «شب آهنگی» در یکی از پلتفرم‌ها درخشش چشمگیری دارد، حالا قرار است در کنار مهران مدیری، سام درخشانی و ژاله صامتی در سریال کمدی جدید این پلتفرم به ایفای نقش بپردازد.

به گفته فرحانی، امیر برادران فیلمنامه «پدر قهوه» را می‌نویسد. سریال «پدر قهوه» که گفته می‌شود، اقتباسی از یک کمدی هالیوودی است ماجرای گروهی است که با تصور گران شدن قهوه، به قصد سرمایه‌گذاری و کسب سود، همه دار و ندار خود را صرف خریدن قهوه می‌کنند. در این میان امضای قراردادی میان ایران و کنیا، قیمت قهوه را به‌شدت پایین می‌آورد. راه‌حل انتخابی برای جبران مافات، زدن بانک است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین