کد خبر: ۹۳۴۴۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۳
لیگ ملت‌های اروپا

سن برای رونالدو معنایی ندارد؛ جشنواره گل اسپانیا ۱۰ نفره در شب کامبک پرتغال با CR ۷

تیم‌های ملی پرتغال و اسپانیا موفق شدند حریفان خود را در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا مغلوب کنند.
سن برای رونالدو معنایی ندارد؛ جشنواره گل اسپانیا ۱۰ نفره در شب کامبک پرتغال با CR ۷
آفتاب‌‌نیوز :

از هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا امشب از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه ۳ دیدار برگزار شد.

از گروه اول سطح A این رقابت‌ها تیم ملی پرتغال میزبان تیم ملی اسکاتلند بود که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک پرتغال به پایان رسید.

دو تیم با شرایط تفاوتی پا به این دیدار گذاشتند، یاران رونالدو موفق شدند در بازی نخست با نتیجه ۲ بر یک کرواسی را مغلوب کنند و در مقابل و اسکاتلند با شکست ۳ بر ۲ مقابل لهستان پا به این دیدار گذاشته بود.

رونالدو علی‌رغم اینکه موفق شده بود مقابل کرواسی گلزنی کند این دیدار را از روی نیمکت آغاز کرد و در ابتدا نیمه دوم وارد میدان شد و موفق شد در دقیقه ۸۸ گل برتری پرتغال را وارد دروازه اسکاتلند کند. برای اسکاتلند در این دیدار اسکات مک‌تامینی در دقیقه ۷ گلزنی کرد و برونو فرناندز در دقیقه ۵۴ گل تساوی پرتغال را به ثمر رسانده بود.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم ملی کرواسی موفق شد با تک گل لوکا مودریچ تیم ملی لهستان را در خانه مغلوب کند. با این نتایج پرتغال ۶ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و تیم‌های لهستان و کرواسی با ۳ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم ایستادند، اسکاتلند نیز بدون امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.

از گروه اول سطح A این رقابت‌ها نیز تیم ملی سوییس میزبان تیم ملی اسپانیا قهرمان جام ملت‌های اروپا بود که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر یک اسپانیا به پایان رسید.

اسپانیا که در هفته نخست با تساوی بدون گل مقابل صربستان متوقف شده بود دومین شکست متوالی سوییس را با برتری پرگل رقم زد، سوییس در هفته نخست نیز با نتیجه ۲ بر صفر مقابل دانمارک مغلوب شده بود.

برای اسپانیا در این دیدار خوسلو (۴)، فابین رویز (۱۳و ۷۷)، فران تورس (۸۰) گلزنی کردند و تک گل میزبان را نیز زکی آمدونی در دقیقه ۴۱ به ثمر رساند، اسپانیا در حالی موفق شد سوییس را در خانه خودش تحقیر کند که از دقیقه ۲۰ با اخراج رابین لونورمان ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

با این نتیجه اسپانیا بعد از دانمارک ۶ امتیازی با ۴ امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار گرفت و سوییس نیز بعد از صربستان یک امتیازی که در تبه سوم قرار دارد بدون امتیاز در انتها این جدول قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین