کد خبر: ۹۳۴۵۹۹
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶

عکس/ کاپیتان پرسپولیس آماده بازگشت به ترکیب

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس که در تمرینات پیش فصل دچار مصدومیت شده بود آماده بازگشت به ترکیب سرخپوشان است.
عکس/ کاپیتان پرسپولیس آماده بازگشت به ترکیب
آفتاب‌‌نیوز :

اردوی آماده‌سازی پیش فصل پرسپولیس برای این تیم بدون تلفات نبود. امید عالیشاه کاپیتان قرمزها قبل از آنکه لیگ شروع شود مصدوم شد و سه هفته ابتدایی مسابقات را هم از دست داد.

پرسپولیس در این سه هفته که کاپیتان خود را در اختیار نداشت 2 مساوی و یک برد به دست آورد و به زبان ساده‌تر چهار امتیاز را از دست داد تا حالا بازگشت عالیشاه اتفاقی ویژه برای کادر فنی این تیم به حساب بیاید.

امید عالیشاه چند روزی است که به تمرینات گروهی برگشته و حتی روز گذشته در بازی دوستانه مقابل نساجی هم بازی کرده و به نظر می‌رسد برای همراهی پرسپولیس در ادامه فصل مشکل خاصی ندارد. او که از آخرین حضورش در بازی‌های رسمی بیش از سه ماه می‌گذرد قطعا علاقه زیادی برای رسیدن به روز بازی با الاهلی عربستان دارد.

جالب اینجاست که عالیشاه در حالی قرار است به میادین برگردد که اولین بازی او در فصل جدید یک دیدار حساس آسیایی خواهد بود. یقینا تجربه و انگیزه کاپیتان پرسپولیس در این بازی حسابی برای گاریدو و تیمش موثر است.

عالیشاه فصل گذشته لیگ قهرمانان برای پرسپولیس یک گل سه امتیازی مقابل الدحیل در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی به ثمر رساند و بدش نمی‌آید در فصل جدید خیلی زودتر یعنی همان بازی اول مقابل الاهلی گلزنی کند.

عکس/ کاپیتان پرسپولیس آماده بازگشت به ترکیب

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین