توصیه مهم آذر منصوری به وزرای دولت؛ معاونت کابینه را به زنان اختصاص دهید
وزرای دولت چهاردهم نیز مانند رئیس جمهور، باید با هماهنگی معاونت زنان حداقل یکی از معاونتهای زیر مجموعه حوزههای خود را به زنان شایسته و توانمند اختصاص دهند و این روند در ادامه در دیگر دستگاههای اجرایی نیز لحاظ شود.
به گزارش آفتاب نیوز، آذر منصوری نوشت: وزرای دولت چهاردهم نیز مانند رئیس جمهور، باید با هماهنگی معاونت زنان حداقل یکی از معاونتهای زیر مجموعه حوزههای خود را به زنان شایسته و توانمند اختصاص دهند و این روند در ادامه در دیگر دستگاههای اجرایی نیز لحاظ شود. این بخشی از راهبرد ایجاد فرصتهای برابر برای زنان است.
