کد خبر: ۹۳۵۰۳۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰

سردار نقدی: وفاق ملی به معنای مذاکره با آمریکا نیست / حتی صحبت کردن از نرمش هم چندش‌آور است!

سردارمحمد رضا نقدی گفت: برخی تصور می‌کنند که وفاق ملی به معنای مذاکره و حل مشکلات با آمریکا است، اما آمریکا از روز اول انقلاب دشمن وحدت ملت ایران بوده است. اسناد و اظهارنظر‌های رؤسای جمهور آمریکا نشان می‌دهند که همواره به دنبال تفرقه و اختلاف در میان ملت ایران بوده‌اند. بنابراین، هرگونه نزدیک شدن به آمریکا به معنای دامن زدن به تفرقه و تضعیف وحدت ملی است.
سردار نقدی: وفاق ملی به معنای مذاکره با آمریکا نیست /  حتی صحبت کردن از نرمش هم چندش‌آور است!
آفتاب‌‌نیوز :

نقدی ادامه داد: تنها چیزی که می‌تواند به وحدت و وفاق ملت ایران عمق ببخشد، ایستادگی در برابر آمریکا است. این مقاومت، از ابتدای انقلاب، شعار وحدت‌آفرین ملت ایران بوده و همچنان نیز هست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: امروز، با توجه به جنایت‌هایی که آمریکا در غزه انجام داده، از جمله کودک‌کشی، حمله به بیمارستان‌ها و قطع آب و برق، حتی صحبت کردن از نرمش در برابر آمریکا غیرقابل قبول و چندش‌آور است.

نقدی در پایان تأکید کرد: با وجود این جنایت‌ها، کشور‌های دیگر نیز از نزدیک شدن به آمریکا استقبال نمی‌کنند، چه برسد به ایران انقلابی که راه خود را ادامه می‌دهد. امروز، بیش از هر زمان دیگری، ایستادگی در برابر آمریکا وحدت و همبستگی ملی را تقویت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین