کد خبر: ۹۳۵۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱

ایمان سلیمی به لیست استقلال برگشت

باشگاه استقلال از بازگشت ایمان سلیمی به لیست آبی‌ها خبر داد...
ایمان سلیمی به لیست استقلال برگشت
آفتاب‌‌نیوز :

ایمان سلیمی با اعلام رسمی باشگاه استقلال، به لیست آبی‌ها برگشت.

در خبر منتشر شده روی خروجی رسانه رسمی باشگاه استقلال آمده است؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، عصر روز دوشنبه و همزمان با دیدار تدارکاتی استقلال با گل گهر، جلسه‌ای میان فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال و ایمان سلیمی مدافع این تیم درمحل شرکت پتروشیمی خلیج فارس (افق) برگزار و موانع مربوط به ثبت قرارداد این بازیکن برطرف شد و در ادامه نام او در لیست تیم فوتبال استقلال قرار گرفت تا مشکلی برای همراهی آبی‌های پایتخت نداشته باشد.

ایمان سلیمی که به اتفاق مدیر برنامه اش به دفتر پارک‌های پتروشیمی افق در خیابان جردن رفته بود قرارداد جدیدی با فرشید سمیعی امضا کرده و به لیست استقلال برگشته است، برخی کانال‌های نزدیک به باشگاه استقلال مدعی شدند مدافعی که قرار است به لیست برگردد، آرمین سهرابیان است نه ایمان سلیمی و ایمان که قراردادش یک طرفه فسخ شده، به یکی از سه تیم فولاد خوزستان، مس رفسنجان یا گل گهر سیرجان می‌رود، اما حالا رسانه رسمی باشگاه استقلال خبر را تایید کرده است.

در ادامه فسخ‌های یک طرفه باشگاه استقلال، مدیران این باشگاه نام ایمان سلیمی را از لیست درآورده بودند و گفته می‌شد این بازیکن به فولاد می‌رود، اما با توجه به اصلاح قرارداد آبی ها، ایمان سلیمی مثل مهرداد محمدی به لیست استقلال برگشت. حالا آرمین سهرابیان خارج لیست است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین