کد خبر: ۹۳۵۱۰۳
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

عکس/ قیام ستاره پرسپولیس علیه سرمربی؛ ۲ ماه پیش کجا بود؟

سینا اسدبیگی با انتشار یک استوری علیه صحبت‌های خوان کارلوس گاریدو موضع گرفت.
عکس/ قیام ستاره پرسپولیس علیه سرمربی؛ ۲ ماه پیش کجا بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از آخرین تحولات پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی کنار گذاشته شدن سینا اسدبیگی توسط باشگاه و گاریدو بود تا سعید مهری جایگزین او شود.

این اتفاق با دلخوری شدید سینا اسدبیگی که در دو بازی آخر فیکس بود همراه شده تا جایی که این هافبک دفاعی هنوز برای جدایی با پرسپولیس توافق نکرده است.

گاریدو روز گذشته در مصاحبه خود در مورد این بازیکن گفته بود:"متاسفانه سینا از جمع ما خارج شد چرا که در این بخش رقابت بسیار بالایی داشتیم. من برای سینا احترام قائلم. او یک بازیکن خوب، حرفه‌ای و یک انسان خوب است، اما من با او صحبت کردم و گفتم که شانس زیادی برای بازی نخواهی داشت و شاید برایت بهتر باشد که در تیم دیگری باشی تا بازی کنی. اما بهترین آرزو‌ها را برایش دارم چرا که نشان داد یک شخصیت حرفه‌ای دارد. "

حال سینا اسدبیگی با انتشار صحبت‌های گاریدو در استوری خود در پاسخ به سرمربی پرسپولیس نوشت:"با احترام همین حرفا رو یه ماه پیش و بعد از تمرینات بدنسازی و بازیای دوستانه میگفتن چطوریه اون موقع به من نیاز داشتن و حتی چندین بار چندتا باشگاه به من پیشنهاد دادن با مبلغ مالی چند برابر بالاتر نسبت به پرسپولیس، ولی گفتن منو نیاز دارن. همین بازیکنا هم بودن، ولی چجوری میشه سه چهار روز مونده به نقل و انتقالات و بعد از اینکه دو تا بازی فیکس بودم تو پست من بازیکن میگیرن و به من میگن بیا فسخ کن. حداقل بخاطر اینکه برای پرسپولیس زحنت کشیدم و قهرمانی دارم قابل احترام بودم. "

عکس/ قیام ستاره پرسپولیس علیه سرمربی؛ ۲ ماه پیش کجا بود؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین