کد خبر: ۹۳۵۱۳۸
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

سرلشکر سلامی: نه تسلیم می‌شویم نه سازش می‌کنیم/ صهیونیست‌ها به‌زودی طعم تلخ انتقام را خواهند چشید

فرمانده‌کل سپاه گفت: مردم فلسطین به‌زودی طعم شیرین پیروزی را خواهند چشید و اسرائیل و دشمنان نیز به‌زودی طعم انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند چشید.
سرلشکر سلامی: نه تسلیم می‌شویم نه سازش می‌کنیم/ صهیونیست‌ها به‌زودی طعم تلخ انتقام را خواهند چشید
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرلشکر حسین سلامی ظهر امروز در یادواره شهدای فتح جاسوسان در شهرستان میرآباد آذربایجان غربی اظهار داشت: شهادت رونمایی از یک حقیقت متعالی است، حقیقتی جاری در عالم خلقت که خبر از زنده‌بودن شهیدان می‌دهند، از اینکه آن‌ها بی‌واسطه جمال حضرت حق را درک می‌کنند و در قرب جمال او آرام روزی‌خوارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ما با این حقایق زنده هستیم، ما را سلاح‌ها زنده نگه نمی‌دارند قلب‌ها، ایمان‌ها، صبرها، اشک‌ها، توکل‌ها، توسل‌ها، ما را زینب‌ها علی‌اکبرها، عباس‌ها، دست‌های بریده، سر‌هایی از سر جدا شده، ما را پیکر‌هایی که خود را به تیر می‌زنند نه تیر به پیکرشان می‌خورند، زنده نگه داشته است.

وی ادامه داد: شهدا عامل حیات ما هستند؛ استخوان‌هایی که در زیر خاک‌اند استوانه‌های عظمت ما هستند، تکیه‌گاه‌های محکم ما هستند، حجت‌های ما برای ادامه راه‌اند، بیرق‌داران استقلال و حریت و آزادی ما هستند.

سرلشکر حسین سلامی با بیان اینکه هر ملتی را حادثه‌های بزرگ یا مردان و زنان بزرگ هویت می‌دهد، گفت: شخصیت یک ملت از درون تاریخ او شکل می‌گیرد از میان حماسه‌ها از درون فداکاری‌ها و وفاداری‌ها می‌توانیم به همه دنیا بگوییم ما اگر همگی کشته شویم یک وجب از خاک سرزمینمان را به بیگانه نمی‌دهیم، این اثبات شده است متر به متر این سرزمین از نخل بلندقامت جوانان رعنا و رشید این کشور سرشار از زندگی از روح و قوت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: اینجا نمایشگاه صلابت ایمان است و شکوه صبر و استقامت مادرانی که اشک نریختند، همسرانی که آرزوهایشان را بدرقه کردند و رنج دوری از پدر را تحمل کردند تا این ملت آرام و امن و در حال پیشرفت بماند.

ما نه تسلیم می‌شویم نه سازش می‌کنیم

وی با بیان اینکه مگر می‌شود با آمریکا و شرکای او بدون اینکه فداکاری و وفاداری و قدرت ازدست‌دادن دست‌ها در قلب‌های ما وجود نداشته باشد، جنگید، تصریح کرد: ما با سلاح مان با آمریکا نمی‌جنگیم به سلاح قدرت می‌دهیم به‌واسطه ایمان جوانان مان به کوه‌ها عظمت به‌واسطه صلابت ایمان جوانانمان و تا این‌ها هستند، ما نه تسلیم می‌شویم نه سازش می‌کنیم نه امتیاز می‌دهیم نه عقب می‌نشینیم نه سست می‌شویم بلکه پیش می‌رویم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه به فضل الهی این مجاهدت‌ها جواب داده و به ثمر نشسته است، اظهار کرد: صبر، توکل و توسل به نتیجه رسیده است؛ کشور قوی‌ست، امن است، سربلند است، با مستکبران با زبان اقتدار سخن می‌گوید نه سخن بلکه با آن‌ها می‌جنگد، واضح می‌زند و آشکار رسمی به عهده می‌گیرد؛ وقتی هم به قلب استکبار می‌زند مردمش جشن می‌گیرند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به تصاویر شهدا، ادامه داد: این تصاویر را نگاه کنید، به‌صورت زیبای این‌ها و آن سیرت آسمانی و تینت بهشتی این‌ها نگاه کنید، این چه قدرتی است که به یک جوان نیرو می‌بخشد تا داوطلبانه سخت‌ترین صحنه زندگی را انتخاب کند به‌جای مرگ و زندگی را عوض کند و به مرگ برای‌خدا و عزت مؤمنان و مسلمانان لبخند بزند.

وی افزود: شهدا صدق وعده داشتند، صادق الوعد بودند، وعده صادق کار این‌ها بود، کار را تمام کردند، همه ایمان و قدرت و اعتبار‌مان شهدا هستند و نسلی که از این‌ها باقی‌مانده است و به آینده می‌نگرد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه آثار شهدا الی‌الابد در این سرزمین باقیست، گفت: شهدا درست، دقیق هوشمندانه و در یک معامله آسمانی حیات فانی این دنیا را با بهشت جاودان عوض کردند و نه فقط برای خودشان که برای ما هم جاودانگی آوردند.

رمز بقاء فلسطینی‌ها مربوط به جهاد و مقاومت است

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه ارمغان شهدا برای این ملت جاودانگی، پایان‌ناپذیری و ابدیت است، ادامه داد: وقتی ما می‌ایستیم، وقتی مقتدرانه می‌توانیم از یک انقلاب، از بزرگی و عظمت یک ملت، از تدبیر و حکمت یک رهبر، از شجاعت و استقامت و فداکاری یک نیروی بی‌انت‌ها سخن بگوییم، به این دلیل است که حجت‌های واضحی همانند چراغ‌های روشن راه در آسمان افتخارات این سرزمین می‌درخشند.

وی افزود: اینجا بابی از ابواب جنت است و شهیدانی که امروز اینجا زنده، حاضر و ناظر بر این محفل آسمانی، ما را میزبانی می‌کنند به تعبیر مولا این‌ها اولیا خاص الهی هستند، این‌ها لباس عزت بر اندام ملت پوشاندند؛ آنچه عرض شد توصیف و بیان ادبی یک داستان نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: جهاد رمز سعادت مسلمانان است، عزت مسلمانان از مسیر جهاد می‌گذرد، هر وقت اسلام درخشید و قد کشید مشرکان، منافقان و کافران در مقابلش ایستادند و میدان جهاد شکل گرفت.

وی افزود: امروز هم همین است، مقاومت مردم در غزه را می‌بینیم، ظاهراً بسیار سخت، دردناک و غم‌انگیز است؛ دفن شبانه خانواده‌ها و کودکان زیر آوار‌ها قابل‌تحمل نیست، ولی رمز بقاء فلسطینی که امروز به وسعت یک جهان بزرگ شده است، مربوط به همین جهاد و مقاومت و ایستادگی است.

ما دشمن را تعقیب و تنبیه می‌کنیم و انتقام می‌گیریم

سردار سلامی گفت: آنان هم سرانجام و به‌زودی قطعاً طعم شیرین یک پیروزی دل‌انگیز را خواهند چشید، همان‌طور که به‌زودی دشمنانشان طعم دردناک انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند چشید.

فرمانده سپاه با بیان اینکه ما تا انتها ایستاده‌ایم و افتخار می‌کنیم که برادران ما زیباترین آرزوی‌شان شهادت در راه خداست و در جستجوی شهادتی هستند که معادل شکست دشمنان خداست، افزود: این شهادت ما نه معادل پیروزی دشمن بلکه معادل شکست اوست کمااینکه تا امروز هم در همه صحنه‌ها شما ملت دشمن را شکست داده‌اید، او را تحقیر کرده‌اید او را با ناکامی بدرقه کرده‌اید.

وی با بیان اینکه قدرت واقعی از آن خدا و کسانی که به او تکیه می‌کنند، است تصریح کرد: این عهد و پیمانی است که ما بسته‌ایم؛ همه دشمنان بشنوند، ما آن‌ها را تعقیب و تنبیه می‌کنیم و انتقام می‌گیریم؛ این حقیقتی است که از ۴۵ سال پیش آن را آزموده‌ایم، ایران امت اسلام خواهد ماند و دشمنان اسلام سرافکنده بلاد اسلامی را ترک خواهند کرد همانگونه که در افغانستان، سوریه، عراق، یمن و ایران عزیز اتفاق افتاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین