کد خبر: ۹۳۵۳۹۹
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹

تراکتور هشدار بازی بدون تماشاگر گرفت

مدیرعامل تراکتور در خصوص خرید بلیت به هواداران این تیم هشدار داد.
تراکتور هشدار بازی بدون تماشاگر گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه تراکتور در اولین میزبانی این فصل ظرفیت بیشتر از جایگاه استادیوم را به خود اختصاص داد که این موضوع با اعمال جریمه از سوی فدراسیون فوتبال همراه شد؛ موضوعی که حالا درخواست مدیرعامل باشگاه از هواداران این تیم را در پی داشته است.

سعید مطفری‌زاده در این مورد گفت: ما امسال بیش از هر فصلی به حمایت هواداران نیاز داریم و از هواداران خواهشمندم نسبت به تهیه بلیت الکترونیکی قبل از مراجعه به ورزشگاه، اقدام کنند.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال امسال با وسواس زیادی شرایط میزبانی تیم‌ها را بررسی می‌کند و در همین راستا چندین تیم از میزبانی در ورزشگاه‌های خانگی محروم هستند. یکی از ایرادات وارده به ورزشگاه یادگار امام (ره) نیز یکسان نبودن تعداد حاضرین در ورزشگاه با آمار بلیت فروشی است. ناظر بازی در دیدار با پرسپولیس نیز این موضوع را به متولیان امر گزارش کرده بود که منجر به جریمه سنگین باشگاه و اخطار بابت برگزاری بازی بدون هوادار شد.

مظفری‌زاده در پایان عنوان کرد: باشگاه تراکتور به حمایت هوادارانش در ادامه مسابقات نیاز دارد و در این راستا تدابیری از جمله رفع نواقص گیت‌های الکترونیکی، حذف گیت‌های دستی، فنس کشی، تسهیل خرید بلیت و ... اندیشیده شده است. طبق اعلام متولیان امر، باتوجه به اقداماتی که انجام گرفته، ورود حتی یک نفر به ورزشگاه بدون خرید بلیت امکان‌پذیر نیست.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین