کد خبر: ۹۳۵۴۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷

والیبال باشگاه‌های آسیا/ فولاد سیرجان ایرانیان بر تیم کویت غلبه کرد

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان، پنجشنبه‌شب در چارچوب چهارمین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ در سالن شاهدیه یزد با نتیجه سه بر صفر بر تیم اسپورتینگ کلاب کویت غلبه کرد.
والیبال باشگاه‌های آسیا/ فولاد سیرجان ایرانیان بر تیم کویت غلبه کرد
آفتاب‌‌نیوز :

در این مسابقه که با حضور ۳۰۰ تماشاگر برگزار شد تیم فولاد سیرجان ایرانیان در سه ست متوالی به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر۱۷ و ۲۵ بر۱۷ بر حریف کویتی پیروز شد.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در استان یزد به صورت حذفی برگزار و بعد از آن شرایط تیم‌ها و حریفان آن‌ها برای مرحله بعد مشخص می‌شود که همه بازی‌ها بسیار حساس هستند و تیم‌ها برای رسیدن به قهرمانی مبارزه می‌کنند.

بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا با حضور ۱۸۰ بازیکن خارجی از ۱۸ شهریورماه جاری در سالن شهید حاج مهدی (شاهدیه) یزد آغاز شده است.

در این مسابقات علاوه بر شهداب یزد (میزبان مسابقات) و فولاد سیرجان ایرانیان، تیم‌های اسپورتینگ کلاب (کویت)، گاز الجنوب (عراق)، الریان اسپورت کلاب (قطر)، کَم ایر (افغانستان)، پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) و جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی اندونزی حضور دارند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا چند سالی است با توجه به حضور ستارگان والیبال دنیا در باشگاه‌های آسیا کیفیت و اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

تیم والیبال شهداب یزد در فصل گذشته با کسب ۲ پیروزی متوالی بر تیم مدعی و باسابقه پیکان تهران با افتخار بر بام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد و در فصل جاری نیز نایب قهرمان ایران شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۵۵ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین