کد خبر: ۹۳۵۶۳۰
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰

وقتی پای کنعانی‌زادگان گرفت من خجالت کشیدم/ با وجود پول زیرمیزی سقف قرارداد کشک است

عملکرد تیم پرسپولیس در سه بازی ابتدایی لیگ برتر جاری هنوز نتوانسته پیشکسوتان و علاقمندان به این تیم را از تماشای فوتبالی در خور مدافع عنوان قهرمانی راضی کند.
وقتی پای کنعانی‌زادگان گرفت من خجالت کشیدم/ با وجود پول زیرمیزی سقف قرارداد کشک است
آفتاب‌‌نیوز :

رحیم یوسفی از بازیکنان قدیمی باشگاه پرسپولیس درباره موضوع سقف قرارداد‌ها اظهار داشت: «به نظر من اصلاً بحث سقف قرارداد معنی ندارد. هر باشگاهی بودجه‌ای دارد که باید بر اساس آن یارگیری کند حالا اگر در کنار این مسائل یک طرفدار بیاید و بگوید من برای فلان بازیکن بیشتر پول می‌دهم این موضوع توازن در بین بازیکنان تیم را به هم می‌ریزد و به ضرر خود باشگاه است. مادامی که پول زیر میزی در فوتبال ما رد و بدل می‌شود به قول علی آقا (پروین) بحث سقف قرارداد کشک است و هیچ معنی و مفهومی ندارد».

یوسفی با اشاره به اوضاع بدنی برخی بازیکنان ملی پوش پرسپولیس تاکید کرد: «بازی تیم ملی را دیدم و باعث تاسف است فوتبالیست‌هایی که در پرسپولیس توپ می‌زنند و ملی پوش هم هستند به این شکل در دقیقه ۹۳ دچار گرفتگی عضلانی شوند. کنعانی‌زادگان در پایان بازی پایش گرفت و موهایش را می‌کشید! این‌ها باعث خجالت من است که تازه در شروع مسابقات فصل بازیکن ملی پوش ما به این وضعیت بیفتد. فوتبالیست باید ۱۲۰ دقیقه بدود و تازه بعد از آن هم برود تمرین کند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین