کد خبر: ۹۳۵۶۴
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۹

حسن بیادی: در نامه رضايی به رهبری هيچ غرض سياسی ديده نمی‌شود

موضع‏گیری‏ها علیه رضایی از سوی افراطی‏هاست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبير جمعيت آبادگران جوان، محسن رضايی را از افراد دلسوز نظام در گذشته و حال توصيف كرد و برخی موضع‌گيری‌ها در قبال نامه اخير وی را از سوی افراطيون خواند.

حسن بيادي در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اين‌كه " آقاي رضايي ماحصل و ثمره‌ انقلاب اسلامي و ولايت فقيه است" افزود: نامه‌اي كه آقاي رضايي به مقام معظم رهبري نوشته‌اند از سر دلسوزي است و در آن هيچ غرض سياسي ديده نمي‌شود.

وي افزود: ايشان از ابتدا بازوي ولايت فقيه و در بدترين شرايط زماني در كنار رهبري و ملت بوده‌اند.

وي با بيان اين‌كه " بسياري از فرماندهان كنوني سپاه كه در جامعه مثمر ثمر هستند از شاگردان و دست‌پروردگان محسن رضايي محسوب مي‌شوند" برخي واكنش‌ها به اين نامه و تخريب شخصيت حقيقي رضايي را از سوي گروه‌هاي افراطي خواند و خاطرنشان كرد: اين گروه‌ها براي رسيدن به اهداف نادرست‌شان از هيچ تلاشي فروگذار نمي‌كنند.

دبير جمعيت آبادگران جوان افزود: اين درحاليست كه تاكنون هيچ نقطه‌ تاريكي در پرونده‌ آقاي رضايي وجود نداشته است و ايشان از همان ابتداي شروع فعاليت‌هايشان تحت امر ولايت بوده‌اند.

وي هم‌چنين گفت: برخي كه موقعيت خود را در خطر مي‌بينند براي حفظ خود سعي مي‌كنند به تخريب شخصيت‌هاي نظام روي بياورند.

وي افزود: محسن رضايي يك سياستمدار باهوش است كه با انديشه‌ها و تفكرات امام خميني (ره) رشد كرده و بر آموخته‌هاي خود از آن پير فرزانه و مرجع عالي‌قدر تشيع افتخار مي‌كند و پايدار است.

بيادي با بيان اين‌كه " آقاي رضايي از سران اصلي، دلسوز و نوانديش نظام و از بازوان پرتوان رهبر معظم انقلاب است" اظهار كرد: همه بايد بدانيم از اول پيروزي انقلاب اسلامي مقصد اصلي دشمنان تضعيف جايگاه والا و مترقي ولايت فقيه،‌ رهبري و همه دستاوردهاي زيباي انقلاب از جمله بسيج و سپاه بوده و هست.

وي خاطرنشان كرد: دشمنان و در راس آنها استكبار جهاني براي رسيدن به اهداف شومشان بسترهايي را به طور موذيانه آماده كرده‌اند تا دوستان انقلاب با ترفندهاي مختلف با دست خود همديگر را تضعيف و از صحنه‌ انقلاب خارج كنند كه بايد دانست خنثي‌كردن اين توطئه‌ خانمان‌برانداز به هوشياري و بصيرت كافي نياز دارد و اين امر هميشه مورد تاكيد مقام معظم رهبري بوده است.

وي در ادامه با بيان اين كه كساني كه رضايي را تخريب مي‌كنند عموما از قشر افراطيوني هستند كه عاشق هرج و مرج هستند و از آرامش گريزانند، افزود: بنابراين همه مردم بايد بدانند دفاع بدون بصيرت و آگاهي از انقلاب براي عوام‌فريبي و يا توهين و تخريب و حمله ناجوانمردانه به پايه‌هاي اصلي نظام و رهبري نتيجه‌ اعمال دو گروه افراطي در دو جريان است.

دبير جمعيت آبادگران جوان تاكيد كرد: اگرچه نقد سازنده از روي دلسوزي و براي رضاي خدا و با آگاهي و بصيرت كامل قابل تقدير است و دست كساني را كه اين‌گونه‌اند بايد بوسيد و از آنان تشكر كرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین