کد خبر: ۹۳۶۲۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
سری‌آ ایتالیا؛

تساوی غیر منتظره نراتزوری‌ها در حضور یک نیمه‌ای طارمی

تیم فوتبال مونزا در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا در خانه خود مقابل اینتر متوقف شد.
تساوی غیر منتظره نراتزوری‌ها در حضور یک نیمه‌ای طارمی
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال مونزا و اینتر در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دیشب در ورزشگاه یو پاور برگزار شد که در نهایت با تساوی دو تیم به پایان رسید.

تیم فوتبال اینتر میلان که پیش از شروع فصل جدید سری‌آ ایتالیا در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان‌های را جذب تیم کرد که مهم‌ترین آنها مهاجم تیم ملی کشورمان مهدی طارمی بود. طارمی که در ۳ بازی نخست فقط در بازی مقابل لچه در ترکیب اصلی قرار داشت و توانست در آن دیدار پاس گل بدهد.

اما امشب سیمونه اینزاگی تصمیم گرفت در خط حمله از زوج همیشگی مارکوس تورام و لائوتارو مارتینز استفاده کند و ستاره بوشهری ایران هم این بازی را از روی نمیکت آغاز می‌کند.

شاگردان اینزاگی در سه هفته نخست توانسته‌اند دو برد و یک تساوی به دست بیاورند و با ۷ امتیاز در رده چهارم هستند اما امشب نراتزوری‌ها به دنبال این هستند در خارج از خانه سومین برد خود را به دست آورند.

در نیمه اول دو تیم نتوانستند موقعیت جدی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کنند و دو تیم بدون گل به رختکن رفتند.

در شروع نیمه دوم در دقیقه ۵۶ مهدی طارمی به جای لائوتارو مارتینز وارد زمین شد. در دقیقه ۸۱ آرماندو ایتزو با سانتر زیبای که انجام داد دنی موتا موفق شد در بین مدافعان اینتر ضربه سر را بزند و دروازه یان زومر را باز کند اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۸ دنزل دامفرایس توانست گل تساوی بخش تیمش را بزند و اینتر را از شکست خارج از خانه نجات بدهد. در نهایت بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید.

مونزا با این تساوی سه امتیازی شد و در رده پانزدهم ایستاد و اینتر هم با این تساوی ۸ امتیازی و در رده دوم قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین