کد خبر: ۹۳۶۲۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
ارجاع ۱۰۰ پرونده از اساتیدی که اخراج یا دچار مشکل شده بود به شورای عالی انقلاب فرهنگی

اخراج ۵ استاد به دلیل حمایت از اعتراضات ۱۴۰۱ / بازگشت شریفی زارچی به دانشگاه شریف قطعی شد

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از اخراج ۵ هیات علمی به دلیل حمایت از اعتراضات طی سال اخیر خبر داد و گفت: یکی از این اساتید که البته موضوع آن سیاسی نبود مشکلش حل شده و به دانشگاه صنعتی شریف بر می‌گردد.
اخراج ۵ استاد به دلیل حمایت از اعتراضات ۱۴۰۱ / بازگشت شریفی زارچی به دانشگاه شریف قطعی شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمد علی کی‌نژاد در نشست خبری با خبرنگاران آماری از تعداد اساتید اخراجی دانشگاه‌ها طی سه سال اخیر ارائه داد و گفت: حدودا ۱۰۰ پرونده از اساتیدی که به دلیل مواضع سیاسی و حمایت از اغتشاشات در دانشگاه‌ها اخراج یا دچار مشکل شده بود، به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارجاع و مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: از بین ۱۰۰ پرونده ارسالی به این شورا فقط پنج استاد دانشگاه به دلیل حمایت از اغتشاشات از دانشگاه اخراج شدند.

کی‌نژاد تاکید کرد: البته اخیرا مشکل یکی از پنج استاد فوق که البته مساله او سیاسی نبود حل و مجددا به دانشگاه بر می‌گردد.

وی ادامه داد: شریفی زارچی، استاد دانشگاه صنعتی شریف که یکی از همان پنج استاد اخراجی دانشگاه‌ها بود به دلیل عدم مراجعه برای ارتقاء با مشکل مواجه شده بود که خوشبختانه این مشکل حل و به دانشگاه شریف بر می‌گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
1
10
اعتراض به وضعیت نابسامان موجود . تبعیض . رانت خواری . فساد و محروم بودن از امنیت ورفاه اجتماعی و............ خق مسلم ملت میباشد . قبل از هر چیز تمام اساتیدی که اخراج شدند ضمن دلجوئی ازانان باید فوری به دانشگاه برگردند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین