کد خبر: ۹۳۶۳۲۸
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵

ساعات کار ادارات اصفهان از ابتدای مهرماه شناور می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات براساس تجربه موفق دو سال گذشته از ابتدای مهر در اصفهان اجرا می‌شود.
ساعات کار ادارات اصفهان از ابتدای مهرماه شناور می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

حسین حق شناس، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار داشت: طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات براساس تجربه موفق دو سال گذشته از ابتدای مهر در اصفهان اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات در کاهش ترافیک صبح و ظهر موثر است، بنابراین براساس تجربه دو سال گذشته، نامه پیشنهادی برای اجرای مجدد این طرح از ابتدای مهرماه را به استانداری ارسال کردیم. 

حق‌شناس گفت: جلسه نخست کمیته فنی نیز برگزار شده و این طرح هفته جاری در شورای ترافیک استان مصوب و در صورت ابلاغ استانداری مانند سال‌های گذشته اجرا خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش استان برای ایجاد فاصله در ساعات آغاز و پایان کار مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد و گفت: پیشنهاد دادیم که ساعات شروع و انتهای مقاطع مختلف شامل ابتدایی و متوسطه دخترانه و پسرانه در حد ۱۵ دقیقه با هم متفاوت باشد، این اقدام نیز در کاهش ترافیک و مدیریت حمل و نقل همگانی و فعالیت سرویس مدارس موثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مانند سال‌های گذشته در ساعات اوج ترافیک از نقاط گلوگاهی، وضعیت حمل و نقل همگانی و اطراف مدارس بازدید‌های روزانه خواهیم داشت، ضمن اینکه مرکز کنترل ترافیک نیز وضعیت تردد را به صورت مستمر پایش می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین